نورافکن: غصه شکست به قطر در جام ملت ها در دلم بود

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت، بازیکنان تیم ملی نشان دادند اکرم عفیف در حد اندازه‌های آنها و مهدی طارمی و سردار آزمون نیست.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران، امید نورافکن درباره برتری 4 بر یک تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026، گفت: با برخی از بازیکنان صحبت می‌کردیم و می‌گفتیم واقعاً نمی‌دانیم چرا بازی با قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا را از دست دادیم. من در آن تورنمنت حضور نداشتم، اما به‌عنوان یک ایرانی تا قبل از بازی دیروز، غصه آن شکست در دلم بود.

وی افزود: قبل از بازی، بازیکنان بزرگ در رختکن صحبت‌هایی انجام دادند که عالی بود و با انرژی وارد زمین شدیم. فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر تیم ملی بود، موقعیت‌های زیادی داشتیم و قطر مغلوب ما شد. امیدوارم در دو بازی آینده برابر کره شمالی و قرقیزستان حداکثر امتیازها را بگیریم. قطعاً این تیم‌ها نیز دست و پا بسته نیستند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه در پست دفاع چپ به میدان رفت، تصریح کرد: اولین چیزی که پس از تغییر پست به ذهنم خورد این بود که خیلی‌ها منتظر خوب بازی کردن تیم ملی هستند. خدا را شکر تا حدی توانستم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. میلاد محمدی نیز توانست در دفاع راست به خوبی اکرم عفیف را بگیرد.

نورافکن در واکنش به طرح این موضوع که پس از حضور در تیم ملوان انزلی و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم در تیم ملی نیز احیا شده است، گفت: همه بازیکنان خوب بازی کردند. ما باید کار کنیم و نقطه ضعف‌های‌مان را بپوشانیم. روی گلی که خوردیم، خودم باید بیشتر صحنه را نگاه کنم. هنوز در ملوان کار خاصی نکرده‌ایم و هدف‌های بزرگی داریم. کادر فنی پرتلاشی داریم و امیدوارم به چیزی که می‌خواهیم، برسیم.

وی راجع به میزبانی تیم ملی ایران از قطر در کشور امارات نیز خاطر نشان کرد: واقعاً جای تأسف دارد که نمی‌توانیم در کشورمان میزبان باشیم. اگر بازی در ورزشگاه آزادی با حضور صد هزار تماشاگر برگزار می‌شد، چقدر زیباتر بود و حس و حال خوبی به مردم داده می‌شد. با این حال، اماراتی‌ها هر کاری برای ایرانی‌ها انجام دادند.

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان درباره رفتارهای اکرم عفیف در جریان بازی شب گذشته ایران - قطر گفت: او می‌خواست چالشی با مهدی طارمی و سردار آزمون داشته باشد که بچه‌ها نشان دادند او در حد اندازه‌های بازیکنان تیم ملی و طارمی و آزمون نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید