تجلیل از ستارگان آلمان در غیاب تونی کروس

قبل از دیدار آلمان و هلند در لیگ ملت‌های اروپا از مانوئل نویر، توماس مولر و ایلکای گوندوغان تجلیل می شود. تونی کروس غایب بزرگ این مراسم است.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ مانوئل نویر، توماس مولر و ایلکای گوندوغان فرداشب (دوشنبه) پیش از بازی مقابل هلند در مراسمی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. این در شرایطی است که تونی کروس که او هم پس از یورو ۲۰۲۴ از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد، در این مراسم حضور نخواهد داشت. نویر، مولر و گوندوغان در آلیانس‌آره‌نا حضور خواهند داشت و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت. نام این ستارگان به خاطر موفقیت‌ها و دستاوردهایشان در تاریخ فوتبال آلمان ثبت شده است.

اتحادیه فوتبال آلمان با اشاره به غیبت تونی کروس در بیانیه‌ای اعلام کرد: کروس نیز دوست دارد در مونیخ باشد اما روز دوشنبه در مادرید همراه فرزندش تمرین خواهد داشت و نمی‌تواند به آلمان بیاید.

کروس ۳۴ساله و خانواده‌اش در مادرید زندگی می‌کنند.

ناگلزمان انتظار یک شب احساسی را دارد

سه قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ یعنی نویر، مولر و کروس و همچنین ایلکای گوندوغان، کاپیتان سابق مانشافت، چهار ستاره فوتبال آلمان هستند که روی هم ۴۵۱ بازی ملی برای آلمان انجام داده‌اند.

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، با اشاره به خداحافظی ستارگان فوتبال آلمان گفت: شب بسیار هیجان‌انگیز و احساسی در پیش خواهد بود و در ادامه بازی در ورزشگاه برگزار خواهد شد و امیدوارم این بازی تکمیل‌کننده شب خاص برای هواداران فوتبال آلمان باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید