آقای طارمی چطور در 4 جام جهانی حضور داشتی؟/ در ایتالیا حساب و کتاب یاد بگیر!

خداداد عزیزی در مصاحبه ای تند به مهدی طارمی حمله کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ خداداد عزیزی مهاجم و مربی سابق تیم ملی ایران جواب مصاحبه آتشین مهدی طارمی که در پاسخ به انتقادات انجام داده بود را داده است.

خداداد عزیزی به همشهری گفت: یک عده وارد بازی تیم‌ ۹۸ شدند، در واقع سیاه شدند و مصاحبه کردند که تیم‌ ۹۸ با پلی‌آف و شانسی به جام‌جهانی رفته است. فلان نفر که در تیم ملی هم نیست از یونان مصاحبه کرد و او هم سیاه شد. آقای رونالدو (طارمی) بعد از بازی با قرقیزستان که با نمایش ضعیف تیم ملی همراه بود، مصاحبه کرد و گفت که ما ۴‌ بار پیاپی به جام جهانی صعود کردیم.

عزیزی افزود: شما چگونه حساب کردید که ۴‌بار پیاپی به جام جهانی رفته‌اید؟ شما در جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ حاضر بودید و اگر اشتباه نکنم در جام جهانی ۲۰۱۴ هم که حاضر بودیم، شما حضور نداشتید. بعد از عدد یک، می‌شود عدد ۲ و بعدش هم می‌شود ۳ و بعد هم ۴. شما با مدل کدام ریاضی حساب کردید که ۴‌ بار پشت سر هم به جام‌جهانی صعود کردید؟

خداداد عزیزی گفت: حداقل در ایتالیا می‌توانید ریاضی یاد بگیرد و درست حساب کنید. آیا زمانی که برای گرفتن حواله به دفتر رئیس‌جمهور رفته بودید هم اینگونه حساب و کتاب می‌کردید؟ نمی‌دانم چرا تیم‌ ۹۸ خار چشم بعضی‌ها شده است.

دیدگاه تان را بنویسید