صحبت های تند خداداد عزیزی علیه قلعه نویی: رئیس مافیا کیست؟

مربی سابق تیم ملی صحبت های تندی علیه سرمربی تیم ملی انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ خداداد عزیزی در مصاحبه‌ای بعد از حمله مستقیم به طارمی و افشاگری درباره کاپیتانی در تیم ملی ، حالا مستقیما به امیر قلعه نویی حمله کرده است.

خداداد عزیزی در بخشی از مصاحبه اش با همشهری گفت: آقای قلعه‌نویی مدتی پیش گفتند که نباید اسرار تیم ملی فاش شود ولی این تیم ملی برای مردم است و چرا اگر اسراری هست نباید فاش شود؟ مگر شما نمی‌گویید تیم ملی برای مردم است، پس چرا نباید اسرار فاش شود؟ چرا نباید مبلغ قراردادها رسانه‌ای شود؟ چرا پاداش‌هایی که برای بازی‌های دوستانه می‌گیرند نباید رسانه‌ای شود؟ تیم ملی برای مردم است و باید مردم اسرارش را هم بدانند. واقعا من در آن زمان چه حرفی زدم که آقای قلعه‌نویی گفتند اسرار نباید رسانه‌ای شود؟

عزیزی در پایان گفت: فلان مربی به جادوگر و دعانویس سکه داده و کار به دادستانی و دادگاه هم کشیده شده ولی با حمایت رئیس مافیا همچنان کار می‌کند، رئیس مافیا کیه!؟ رشوه‌گرفتن فلان خبرنگار و فلان رسانه علنی می‌شود ولی رئیس مافیا او را حمایت می‌کند، رئیس مافیا کیه؟ اگر می‌خواهید با فساد مبارزه کنید باید با ریشه فساد مبارزه کنید. با محروم‌کردن سه، چهار بازیکن یا مربی اتفاقی نمی‌افتد. بروید و رئیس مافیا را دستگیر کنید.

دیدگاه تان را بنویسید