در گفت‌وگو با جماران مطرح شد

کارشناس فوتبال: هدفمان مقابل ازبکستان نباختن بود/ تیم ملی زیبا بازی نمی کند

کارشناس فوتبال ایران معتقد است هدف کادر فنی تیم ملی این بود که مقابل ازبکستان گل نخوریم و بازی هم از لحاظ فنی و هم گل جالب نبود.

لینک کوتاه کپی شد

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی جماران، در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در انتخابی جام جهانی گفت: به نظرم بازی سنگینی بود و هر دو تیم خیلی محتاط بودند که گل نخورند‌. اخراج حردانی هم تأثیر گذار بود و روند بازی عوض شد. می‌توانستیم از برتری خود استفاده کنیم اما متأسفانه شکل مناسبی نداشتیم.  بیشترین هدف مربیان ما این بود  مقابل ازبکستان شکست نخوریم که به هدفمان هم رسیدیم اما چه به لحاظ گل و چه به لحاظ فنی  مانند دربی بازی جالبی نبود؛ شاید خواسته کادر فنی این بود که در زمین حریف به یک امتیاز رسیدن بهتر از باختن است.

او افزود: دفاع گروهی ما ایراد دارد و این مشکل اساسی فوتبال ما است که وقتی توپ را از دست می‌دهیم دچار مشکل می‌شویم و مقابل تیم‌های قوی کاملا مشهود است. درست است برابر ازبکستان گل نخوردیم اما عملکرد مطلوبی هم نداشتیم و موقعیت‌هایی هم که ایجاد شد صد در صد گل نبود.

حلالی در پایان با اشاره به دیدار بعدی ایران مقابل قطر توضیح داد: بازی سختی در پیش است اما بازیکنانی داریم که می‌توانند جایگزین سامان قدوس و صالح حردانی شوند. به خاطر شرایطی که داریم مجبور هستیم خارج از زمین خودمان بازی کنیم اما می‌توانیم برنده شویم به شرطی که واقعا خودمان باشیم. به نظر خود من شاید نتایج مطلوبی گرفتیم ولی زیبا بازی نمی‌کنیم و این شاید در مسابقات بعدی دردسر ساز شود. نمی‌دانم بحث فنی است یا حدود و اختیارات بازیکنان را به آنها نمی‌‌گویند؛ ما فوتبالیست‌ها‌ی خوبی داریم و می‌توانیم بهتر از این باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید