طارمی: داور به ما بی احترامی کرد!

مهاجم تیم ملی فوتبال عملکرد داور بازی مقابل ازبکستان را بی احترامی به ایران دانست.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ مهدی طارمی پس از تساوی بدون گل تیم ملی در سومین دیدار خود در مقدماتی جام‌جهانی 2026 گفت: بازی بسیار سختی بود و از قبل این را می‌دانستیم. برای این اردو شرایط خاصی داشته و نسبت به برنامه‌هایی که داشتیم تلاش کردیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه در نیمه نخست، بازی آنطور که فکر می‌کردیم پیش نرفت و آن چیزی که مدنظر ما قرار داشت، نبود. در نیمه دوم با اخراجی که دادیم بازی سخت شد، اما توانستیم هم بازی را کنترل کرده و هم موقعیت گل ایجاد کنیم و در نهایت با شرایطی که وجود داشت، نتیجه خوب و عادلانه بود.

مهاجم تیم ملی در خصوص تأثیر برگزاری دیدار مقابل قطر در امارات اظهار داشت: قطعاً وقتی در کشور خودمان بازی کنیم حمایت هوادارن باعث دلگرمی است و هواداران نیز همیشه به ما محبت داشتند. متاسفانه یا خوشبختانه این شرایط به وجود آمده و تمام تلاش خود را می‌کنیم عملکرد خوبی مقابل قطر داشته باشیم و با یک برد بتوانیم شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

طارمی در خصوص تصمیم داور استرالیایی در رد صحنه پنالتی دقایق آخر گفت: خیلی به داور در بازی احترام گذاشتیم و به او گفتم که به تصمیمش احترام می‌گذاریم، اما مطمئن هستم در صحنه هند دست مدافع ازبکستان خیلی بسته بود. ما VAR را نمی‌دیدیم و داور گفت که دست مدافع ازبکستان بسته بود. چیزی که ما بعد از بازی دیدیم بی‌احترامی به ما بود و با وجود احترامی که به داور گذاشتیم، به ما بی‌احترامی شد. متأسفانه این اتفاق افتاد و حالا باید برای بازی بعد آماده شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید