خروج شمسایی با عصبانیت از جلسه کمیته فنی؟!

برخی خبرها از قهر وحید شمسایی در جلسه کمیته فنی فوتسال حکایت دارد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ به نقل از ورزش سه، صبح امروز ( چهارشنبه ) جلسه فنی و بررسی عملکرد تیم ملی فوتسال در جام جهانی 2024 با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال، مجید جلالی رئیس کمیته فنی و اعضای این کمیته برگزار شد.

حضور حسین شمس، علی صانعی، رضا کردی و محمد ناظم الشریعه از مربیان سابق تیم ملی و پیشکسوتان فوتسال در این نشست از نکات قابل توجه بود که باعث تعجب شمسایی و دستیارانش شد. 

در جلسه ای که مهم و در آینده نیمکت تیم ملی بسیار سرنوشت ساز قلمداد شده است، وحید شمسایی با ارائه توضیحاتی کوتاه خیلی زود این محفل را ترک کرد و از مهدی تاج و مجید جلالی خواست جلسه‌ دیگری بدون حضور پیشکسوتان فوتسال برای بررسی دقیق‌تر عملکرد تیم ملی در جام جهانی برگزار شود، که با موافقت مهدی تاج همراه شد.

شمسایی که با حضور برخی افراد از جمله منتقدین اصلی‌اش در این جلسه مخالف بود، به صورت ایستاده تعدادی از افراد حاضر در نشست را نامحرم می‌خواند و از تاج خواسته تا در جلسه‌ای دیگر از عملکرد خودش و دستیارانش دفاع کند.

لازم به ذکر است تمامی افراد حاضر در جلسه فنی با دعوت احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال حضور یافته بودند و البته در این بین حضور محمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی و رضا کردی بسیار عجیب و غیرمنتظره بود. در واقع احسان اصولی تمامی منتقدین شمسایی را مقابل او قرار داده بود و هیچ‌یک از موافقین شمسایی به این جلسه دعوت نشده بودند. 

2092806

  پس از خروج شمسایی، جلسه ادامه پیدا می‌کند و سه ساعت طول می‌کشد تا مهدی تاج اطلاعات زیادی از چند و چون عملکرد تیم شمسایی پیدا کرده باشد؛ اطلاعاتی که البته به نظر می‌رسد بیشتر ابعاد منفی را مطرح کرده باشند. 

در این شرایط حالا باید دید در روزهای آینده که جلسه مهم دیگری با حضور وحید شمسایی دستیارانش مهدی تاج و مجید جلالی برگزار می‌شود چه پیامدی برای تیم ایران فوتسال ایران و نیمکت داغ آن خواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید