در گفت‌وگو با جماران؛

وزیر ورزش و جوانان: در مورد سرانه‌های ورزشی مناطق کم برخوردار توجه ویژه داریم

وزیر ورزش و جوانان به خبرنگار جماران گفت: برای انجام تکالیفی که ما در حوزه پروژه‌های نیمه تمام داریم، از لحاظ اعتباری مشکلات زیادی هست ولی مجلس محترم و دولت قول دادند که در این موضوع به ما کمک کنند تا بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنیم و البته در مورد سرانه‌های ورزشی مناطق کم برخوردار توجه ویژه داریم.

لینک کوتاه کپی شد

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این وزارتخانه بحث آمایش سرزمینی در حوزه اماکن ورزشی است، گفت: برای انجام تکالیفی که ما در حوزه پروژه‌های نیمه تمام داریم، از لحاظ اعتباری مشکلات زیادی هست ولی مجلس محترم و دولت قول دادند که در این موضوع به ما کمک کنند تا بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنیم و البته در مورد سرانه‌های ورزشی مناطق کم برخوردار توجه ویژه داریم.

احمد دنیامالی در حاشیه جلسه هیأت دولت در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، در خصوص سرانه ساخت ورزشگاه در سراسر کشور، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما بر اساس تکالیف قانونی که داریم، بحث آمایش سرزمینی در حوزه اماکن ورزشی است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: بر اساس آخرین آمار 98 هزار مکان ورزشی داریم که یک تعداد آنها متعلق به خود وزارت ورزش و جوانان و بقیه برای شهرداری‌ها، آموزش و پرورش و یک سری هم بخث خصوصی است. توزیع مناسب این اماکن ورزشی در آینده و تخصیص بودجه برای ما خیلی مهم بود و ما داریم خصوصا برای پروژه‌های نیمه تمام مناطق غیر برخوردار تلاش می‌کنیم.

وی تأکید کرد: برای انجام تکالیفی که ما در حوزه پروژه‌های نیمه تمام داریم، از لحاظ اعتباری مشکلات زیادی هست ولی مجلس محترم و دولت قول دادند که در این موضوع به ما کمک کنند تا بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنیم و البته در مورد سرانه‌های ورزشی مناطق کم برخوردار توجه ویژه داریم.

دنیامالی همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص زمان پایان بازسازی ورزشگاه آزادی، گفت: ان شاء الله آخر پاییز بازسازی ورزشگاه آزادی به پایان می‌رسد.

حجم ویدیو: 19.20M | مدت زمان ویدیو: 00:01:32 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید