مراسم خداحافظی پسر دوست داشتنی جهان فوتبال؛ آندرس اینیستا

مراسم خداحافظی اینیستا برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران، آندرس اینیستا ستاره اسپانیایی جهان فوتبال که زننده گل قهرمانی این تیم در جام جهانی ۲۰۱۰ بود و به افتخارات متعددی با بارسلونا رسید از فوتبال خداحافظی کرد.

پیام پپ گواردیولا برای اینیستا: در اولین فصل من ما به نومانسیا باختیم.  بعد با اینکه خوب بازی کردیم با ریسینگ مساوی شدیم ، در آن زمان در حالی که تنها در دفتر بودم فکر می کردم: خدای من... نمی دانم قرار است چه کار کنیم و بعد اینیستا وارد شد.  به یاد دارم که او به من گفت: "مربی ما موفق می شویم."  تیم خوب تمرین می کند، ما خوب بازی می کنیم و خوب خواهد بود.  آن را خواهید دید.  تیم خوشحال است.  ما متقاعد شده ایم که همه چیز خوب خواهد بود." با خودم فکر کردم وای. این پسر به من انرژی زیادی داد تا ادامه بدم.  من همیشه از او به خاطر آن بسیار سپاسگزار خواهم بود، زیرا احساس می کردم آنچه که او می گوید از احساس او است، نه فقط برای راضی کردن من.  این خیلی به من کمک کرد و به تیتو و همه کسانی که با ما بودند کمک کرد."

بیانیه رسمی رئال مادرید: با توجه به اعلام بازنشستگی اینیستا از فوتبال، رئال مادرید از یکی از بزرگترین اسطوره های فوتبال در اسپانیا و جهان قدردانی و قدردانی می کند.  اینیستا با ارزش های خود، عناوینی که در طول دوران حرفه ای خود به دست آورد و گل نمادین خود در فینال جام جهانی 2010 که در خاطره هواداران اسپانیا خواهد ماند و او به لحظات بزرگی در ورزش و فوتبال کمک کرد، رئال مادرید برای او و خانواده اش در ایستگاه بعدی آرزوی موفقیت می کند.

مربی بارسلونا می شوی؟ آندرس اینیستا: امیدوارم این مربی (فلیک) سال ها اینجا بماند، زیرا این یک شاخص عالی برای باشگاه ما خواهد بود، یعنی همه چیز خوب پیش می رود و همه از او راضی هستند.  من شک ندارم که کاری که او انجام می دهد و خواهد کرد فوق العاده خواهد بود، و ما که از بیرون تماشا می کنیم، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که حمایت کنیم و مطمئن شویم که همه چیز به خوبی پیش می رود.

اینیستا: آمدن به بارسا برای من یک رویا بود. من به بهترین جای ممکن آمدم تا تمام رویاهایم را برآورده کنم. هیچ وقت فکر نمی کردم این روز بیاید، هرگز آن را تصور نمی کردم. تمام اشکی که در این روزها و امروز ریخته ام اشک های احساس و شادی است. از رسیدن به آرزویم خیلی خوشحالم. حرفه ورزشی من مانند یک افسانه بود زیرا بهترین لحظات را در سطح حرفه ای کسب کردم.

 

 

IMG_20241008_151547_614

IMG_20241008_151551_522

دیدگاه تان را بنویسید