جماران

سرمربی استقلال نیامده، دستیارش انتخاب شد!

رئیس هیات مدیره استقلال در حالی از ادامه همکاری با بختیاری زاده به عنوان مربی سخن می گوید که اصلا سرمربی این تیم انتخاب نشده است!

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ در اولین بازی استقلال در فصل بیست و چهارم لیگ برتر که بدون حضور جواد نکونام روی نیمکت برگزار شد و شاگردان سهراب بختیاری زاده با نتیجه 2 بر 1 از سد هوادار گذشتند.

احمد شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درپایان این دیدار درباره اینکه آیا این امکان وجود دارد که سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی به کار خود در این تیم ادامه دهد یا نه گفت: سرمربی آینده استقلال صدرصد خارجی خواهد بود و بختیاری‌زاده به عنوان دستیار اول در کنار او خواهد بود.

شهریاری درحالی صحبت از ادامه همکاری با بختیاری زاده می کند که هنوز سرمربی تیم انتخاب نشده است! چطور می شود که وقتی هنوز مسئولان رده بالای باشگاه نمی دانند چه کسی سرمربی می شود و می گویند مذاکرات ادامه دارد از حضور بختیاری زاده سخن می گویند؟

سرمربی استقلال چه خارجی باشد و چه ایرانی این حق را دارد که اعضای کادرفنی را خودش انتخاب کند و خودش تصمیم بگیرد که با چه کسی قرار است کار کند! البته اگر شهریاری نام سرمربی آینده را می داند و این هماهنگی با او انجام شده دیگر جایی برای انتقاد نیست.

دیدگاه تان را بنویسید