گولسیانی: بعضی حرکات در دربی شرم آور بود/ زمین شهر قدس به درد کشت سبزی می خورد!

مدافع گرجستانی پرسپولیس از وضعیت چمن شهر قدس به شدت انتقاد دارد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ به نقل از ایسنا، گئورگی گولسیانی درباره شرایط پرسپولیس در لیگ برتر و همینطور لیگ نخبگان آسیا به صحبت پرداخت. او می‌گوید از نتایجی که پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا کسب کرده راضی نیست اما برای تیمش هنوز شانس صعود به مرحله بعد را قائل است.

در ادامه گفت‌وگوی گولسیانی با ایسنا را می‌خوانید:

* اول درباره شرایط خودت و پرسپولیس صحبت کن. بعد از گذشت ۶ هفته (البته شما ۵ بازی انجام دادید) شرایط خودت و پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟

مثل همیشه شرایط و جو بسیار خوبی است. هنوز نیم‌فصل اول است و تا به حال چیزی برای نگرانی یا خوشحالی وجود ندارد.

* در ابتدای فصل نتایج آن طور که هواداران انتظار داشتند نبود اما در ادامه روند بهتر شد. چه اتفاقی رخ داد که توانستید روند خوبی در لیگ داشته باشید؟

بازی‌های زیادی در طول فصل وجود دارد و البته همه انتظار دارند که ما همه را ببریم اما به همین سادگی هم نیست. فراموش نکنید که ما یکی از بهترین تیم‌ها و کادرهای فنی حرفه‌ای لیگ برتر را داریم، بنابراین هر روز برای پیشرفت کار می‌کنیم.

* با وجود عملکرد خوب در لیگ ایران اما در لیگ قهرمانان آسیا نتوانستید نتیجه خوبی بگیرید. یکی از بازی‌های مهمی که در آن پیروز نشدید برابر پاختاکور ازبکستان بود. چه شد که بازی مساوی شد؟

من از نتایج‌مان در لیگ قهرمانان آسیا بسیار ناراحت هستم. در بازی مقابل الاهلی مستحق شکست نبودیم، کاملاً خوب بازی کردیم. اما در مورد عملکردمان مقابل پاختاکور، من توقع عملکرد و اشتیاق بیشتری از طرف خودمان داشتم. نکته دیگر کیفیت زمین بود. آن زمین (ورزشگاه شهر قدس) شاید برای کاشت سبزیجات خوب بود اما برای فوتبال نه.

* با نتایجی که در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده‌اید، آیا فکر می‌کنی در نهایت به مرحله بعد صعود کنید؟

بازی‌های زیادی وجود دارد و فکر می‌کنم از شانس‌های خود استفاده خواهیم کرد.

* یکی از مهم‌ترین پیروزی‌ها در این فصل، پیروزی برابر استقلال بود. از آن بازی هم بگو.

اهمیت داربی را همه می‌دانند اما طبق معمول پویایی بازی خیلی پایین بود. هر سال همین را می‌گویم، اما هیچ کس اهمیتی نمی‌دهد. حسینی را دیدید که چگونه برای تلف کردن وقت علامت می‌گرفت؟ چیزی در این سطح وجود دارد که بازیکنان درجه یک نباید انجام دهند. این فقط شرم آور است. تفاوتی که ما در لیگ قهرمانان احساس می‌کنیم، این است که تیم‌ها وقت تلف نمی‌کنند، ۹۰ دقیقه می‌دوند، داورها بازی‌ را هر ۲ دقیقه متوقف نمی‌کنند و هیچ‌کس روی زمین نمی‌خوابد.

 

دیدگاه تان را بنویسید