علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با جماران:

استقلالی ها نمی دانند برای چه تیمی بازی می کنند/ چشمی انگار می خواست مقابل السد اشتباه کند!

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد بازیکنان تیم جایگاه خودشان را بلد نیستند نمی‌دانند برای چه تیمی بازی می‌کنند و شاید یک شوک بتواند شرایط را تغییر بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی جماران، در خصوص عملکرد استقلال در بازی های اخیر گفت: در دربی که متاسفانه تیم نتوانست آن طور که انتظار داشتیم بازی کند‌ و‌ بازیکنان نتوانستند توانایی خودشان را نشان بدهند؛ کلا دفاعی بودیم و نتیجه را واگذار کردیم. در لیگ نخبگان هم نیمه اول استقلال بازی سرتری انجام داد و  می‌توانست به گل هم برسد اما فرصت‌ها را یکی یکی از دست داد.

او افزود: متأسفانه هنوز بازیکنان جایگاه خودشان را بلد نیستند و نمی‌دانند برای چه تیمی بازی می‌کنند. نمی‌دانم شوک وارد شده یا چیز دیگری که بازی مقابل السد نیمه اول را به آن خوبی بازی کردند و وقتی از رختکن آمدند چه گذشت که به این شکل شد! انگار که بازیکنان خودشان می‌خواستند اشتباه کنند و نیمه دوم بسیار بدی داشتیم. از روزبه چشمی انتظار بیشتر بود و نباید آن حرکت را انجام می‌داد شاید عمدا نبود اما کاری که انجام داد انگار می‌خواست اشتباه کند.

اکبرپور همچنین در خصوص استعفای نکونام و جایگزینی موقت سهراب بختیاری‌زاده  گفت: نکونام چند روز پیش هم استعفا داده بود اما همراه تیم رفت تا بدون سرمربی نماند درصورتی که همان بار اول هم می‌توانستند جایگزین بگذارند حالا مقابل السد نتیجه نگرفتند نکونام هم احساس کرد ماندنش هم به خود او و‌ هم به تیم ضربه می‌زند. سهراب بختیاری زاده یکی از اسطوره‌های استقلال است و بازیکن خوبی بود شاید مربی خوبی هم باشد امیدوارم علی رغم این که به طور موقت انتخاب شده آنقدر نتایج خوبی کسب کند که دائمی باشد، استقلال را به جایگاه اصلی خود برساند و نیازی به مربی خارجی نداشته باشیم. اگر بخواهیم مربی خارجی رزومه دار جذب کنیم نمی‌توان عجله‌ای انتخاب کرد و باید زمان داشته باشیم بنابراین به نظر من باشگاه در حال حاضر بهترین کار را انجام داد.

پیشکسوت استقلال در پایان صحبت‌های خود گفت: شاید یک شوک بتواند شرایط را تغییر بدهد چون بازیکنان این فصل نسبت به سال گذشته تقویت شده‌اند بنابراین تیم باید خیلی بهتر از این‌ها بازی کند اما متأسفانه در مدام حاشیه دارد. امیدوارم تغییر سرمربی خون تازه‌ای باشد و بازیکنان بتوانند جایگاه خودشان را پیدا کنند چون استقلال قهرمانی و نایب‌قهرمانی آسیا را درکارنامه دارد و سالیان سال جزو تیم‌هایی بوده  که در آسیا روی آن حساب می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید