مورایس: تلاش می‌کنیم در هر رقابتی که هستیم صدرنشین باشیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان مدعی شد، او و شاگردانش در تمام مسابقاتی که به میدان می‌روند دنبال ایستادن در صدر جدول هستند.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران، ژوزه مورایس پس از برتری 4 بر صفر تیمش مقابل استقلال تاجیکستان در نشست خبری پس از بازی حاضر شد و اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند. البته شرایط بازی تا قبل از آنکه گل بزنیم، اصلاً آسان نبود.

وی در پاسخ به سؤالات خبرنگاران در مورد نحوه ریکاوری روحی بازیکنان سپاهان گفت: آماده این بازی بودیم و ذهنیت‌مان دقیقاً مثل همیشه بود. حریف هم نقاط ضعف و قدرت خودش را دارد و در برخی نقاط بهتر عمل می‌کند. در بازی قبل (برابر تراکتور) حریف دفاع خوبی داشت و نتوانستیم نفوذ کنیم با این حال موقعیت گلزنی خوبی هم ایجاد کردیم. تنها با تلاش و کار کردن می‌توانیم راه‌حل‌ها را پیدا کنیم و نتیجه بهتری بگیریم. درباره این بازی با بازیکنان صحبت و نقاط ضعف و قدرت‌مان را آنالیز کرده بودیم تا بدانیم در چه نقاطی باید خودمان را بهبود ببخشیم. ما هر روز در حال رشد هستیم و باید شرایط را برای غلبه بر حریفان مهیا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین یادآور شد: گاهی اوقات با همه تلاش‌ها نمی‌توانید به هدف‌تان برسید. این نیست که بخواهیم به شکست عادت کنیم، بلکه برعکس همیشه کار می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

مورایس در واکنش به انتخاب برایان دابو به‌عنوان بهترین بازیکن زمین خاطر نشان کرد: امروز دابو بهترین بازیکن زمین شد و همانطور که دیدید نشان داد چه قدرت شوت‌زنی و کیفیت بالایی دارد. بارها به او گفته بودیم «برو در ضربات ایستگاهی شرکت کن و از فاصله دور شوت بزن»، اما این کار را انجام نمی‌داد. با این وجود امروز چیز دیگری از خودش نشان داد. از او می‌خواهیم که همیشه این ذهنیت را داشته باشد تا به تیم کمک کند.

وی در ادامه تأکید کرد: ما نسبت به بازخوردهایی که می‌گیریم، فعالیت می‌کنیم و بازیکنان نسبت به کیفیتی که دارند، جایی هستند که باید باشند. به طور مثال بازیکنی مثل کامارا یا انزونزی هنوز به طور کامل آماده نیستند و تلاش می‌کنیم بهترین 11 نفرمان را در زمین بگذاریم. برای هجومی‌تر بودن اسم‌ها بازی نمی‌کنند، بلکه تاکتیک و نحوه آماده‌سازی این مورد را مشخص می‌کند. برای مثال امشب کاوه (رضایی) و انزونزی، آریا (یوسفی) و حردانی از ابتدا بازی نکردند. همه این بازیکنان می‌توانند در فاز هجومی به ما کمک کنند. بنابراین باید این ذهنیت را در تیم افزایش دهیم تا عملکرد بهتری در بخش هجومی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان اظهار داشت: شاید برخی چیزها به هم ریخته به نظر برسد، اما اینگونه نیست. بازی بعدی ما در لیگ قهرمانان مقابل شارجه است که امشب با الوحدات مساوی کرد. حالا هر دو تیم چهار امتیاز دارند. طبیعتاً بازی مقابل شارجه برای ما بازی خیلی خطرناکی است، چون هر دو تیم به برد نیاز داریم. در لیگ هم ما برای برد به زمین می‌رویم و تلاش می‌کنیم تا در هر رقابتی که حضور داریم در صدر باشیم. امروز بردیم و همه هواداران خوشحال بودند و ما هم تلاش می‌کنیم همیشه آنها را خوشحال کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید