در گفت‌وگوی کلهر با جماران مطرح شد؛

پرسپولیس راحت گل می خورد/ نباید چادرملو را دست کم گرفت

بازیکن اسبق پرسپولیس اعتقاد دارد تعویض‌های گاردیو در نیمه دوم نه تنها تاثیر گذار نبود حتی باعث شد پرسپولیس گل بخورد.

لینک کوتاه کپی شد

محمود کلهر در گفت‌ و گو با خبرنگار ورزشی جماران، در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان گفت: بازی اصلا خوب نبود؛ شاید لیگ نخبگان سطح بالاتری نسبت به لیگ داخلی خودمان داشته باشد اما فکر می‌کنم در تمام موقعیت‌ها خصوصا بخش دفاعی پرسپولیس مشکل دارد. خیلی خوب شد که اول بازی گل زدیم؛ زمین لغزنده به نفع پاختاکور بود و آنها به مراتب بهتر از پرسپولیس بازی کردند.

او افزود: در بازی دربی پرسپولیس خیلی خوب بود حتی بازی با الاهلی عالی بود اما خیلی راحت گل می‌خورَد و این یک نقطه ضعف است که باید هر چه زودتر برطرف شود. در لیگ نخبگان قطعا تعداد بازیکن حرفه‌ای زیاد است بنابراین هر اشتباهی منجر به باخت خواهد شد.  ضعف تیم پاختاکور هم خط دفاعی‌اش بود اما پرسپولیس نتوانست از موقعیت استفاده کند و حریف علاوه بر ضد حملات فوتبال خوبی ارائه داد. 

کلهر در ادامه با اشاره به شرایط کلی پرسپولیس توضیح داد: اوایل لیگ برتر روی پرسپولیس حساب نمی‌کردند اما رفته رفته دیدیم جایگاه خودش را پیدا کرد و از همه مهم تر نفراتی که در این فصل جذب کرده نسبت به سال گذشته هم بهتر است. برای بازی با چادرملو هم با وجود اینکه تیم حریف تازه وارد است اما می تواند مشکل ساز باشد و باید کادرفنی و بازیکنان حواسشان باشد تا حریف را دست کم نگیرند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص تعویض های این تیم گفت: گاریدو در نیمه دوم تمام عوامل نفوذی تیم را تعویض کرد و این کار نه تنها تاثیر نداشت حتی پرسپولیس گل هم خورد و فشاری که در دربی و بازی با الاهلی وجود داشت موجب بهت پرسپولیس شده بود اما در بازی‌های بعد می‌تواند جایگاه خودش را پیدا کند البته در لیگ نخبگان کار سخت شد چون یک باخت و یک مساوی به هر حال جایگاه را ضعیف می‌کند.

محمود کلهر در پایان صحبت‌های خود گفت: بازی مقابل پاختاکور زیاد خوب نبود اما می‌دانم پرسپولیس با بازیکنانی که دارد می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود و در لیگ نخبگان هم اگر کمی بازی‌ها را جدی بگیرد می‌تواند به جایگاه بهتری برسد. امیدوارم گاهی از نیروهای جوان تر خود هم استفاده کند و با توجه به این که در سه جام حضور دارد تعدادی از بازیکنان را باید استراحت بدهد تا دچار مشکل نشوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید