جماران

لیگ قهرمانان آسیا| سپاهان 4-0 استقلال تاجیکستان؛ گلباران در آسمان اصفهان+ویدیوی گل ها

سپاهان در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا نماینده تاجیکستان را شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سطح دو سپاهان از ساعت 19:30 در اصفهان پذیرای استقلال تاجیکستان بود و ۴ بر صفر حریف را شکست داد.

شاگردان مورایس در بازی اول 2 بر 1 مغلوب الوحدات اردن شدند. تیم تاجیکی نیز با یک گل به الشارجه باخت.

سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، محمدامین حزباوی، وحدت هنانوف، حسین گودرزی، برایان دابو، سید محمد کریمی، محمدمهدی محبی، رضا شکاری، جواد آقایی‌پور و ابوبکر کامارا

استقلال تاجیکستان: حسنوف موهرالدین، کیتا سوزوکی، متئو میلار، اولکسی لارین، اسلاموف تابرز، امیربک ژوربائف، جلیلوف علیشیر، احسان احسان پنشنبه، موریلو فلیسبرتو و منوچهر جلیلوف و فرانچسکو مارگیوتا

 

سپاهان 1 - استقلال تاجیکستان صفر (دقیقه 40: ابوبکر کامارا): رضا شکاری پس از یک- دو با کامارا از بین مدافعان پرشمار حریف وارد محوطه جریمه شد و دوباره توپ را به کامارا برگرداند که شوت سرضرب و تماشایی این بازیکن به کنج دروازه رفت و تبدیل به گل شد.

 سپاهان 2 - استقلال تاجیکستان صفر (دقیقه 43: جواد آقایی‌پور): در شرایطی که استقلال برای جبران گل جلو آمده بود، شاگردان ژوزه مورایس با ضدحمله سریع موقعیت‌سازی کردند که پاس در عمق محمد کریمی را جواد آقایی‌پور با ورود به محوطه، سر توپ و شوت فنی دیدنی به تور دروازه چسباند.

سپاهان 3 - استقلال تاجیکستان 0 (دقیقه 46: جواد آقایی‌پور): برایان دابو پس از یک- دو با ابوبکر کامارا پیشروی کرد که پاس در عمق تماشایی او را جواد آقایی‌پور با فرار از کنار مدافع استقلال و در موقعیت تک به تک وارد دروازه کرد و گل سوم را به ثمر رساند.

سپاهان 4 - استقلال تاجیکستان 0 (دقیقه 77: برایان دابو): پاس مهدی لیموچی به دابو را این بازیکن با حرکت تکنیکی و چشم‌نواز از بین مدافعان حریف عبور داد و تا پشت محوطه جریمه پیش رفت که شلیک ناگهانی این بازیکن به کنج دروازه استقلال رفت.

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید