لیگ نخبگان آسیا

علیپور: پرسپولیس باید با قدرت بیشتری ادامه بدهد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سرخپوشان بعد از گلزنی در دقیقه یک به آن چیزی که می‌خواستند، رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ علی علیپور بعد از تساوی پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: ممنون که مانند همیشه با حضورتان، قلم‌تان، حمایت و تعریف و تمجیدهایی که از بازیکنان می‌کنید، به آنها روحیه می‌دهید. همانطور که دیدید ما زود به گل رسیدیم و آن چیزی را که می‌خواستیم در دقیقه یک به آن رسیدیم و به نیمه اول خوبی داشتیم.

وی در ادامه افزود: همانطور که سرمربی تیم‌مان گفت، کنترل توپ را در اختیار داشتیم، ولی متاسفانه هر چه بازی جلوتر رفت، باید گل دوم بازی را می‌زدیم تا خیال‌مان راحت‌تر شود، اما این اتفاق طی شانس‌های گلزنی که داشتیم، نیفتاد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: در ادامه اتفاقی که فکرش را نمی‌کردیم، رقم رخورد و پرسپولیس گل تساوی را دریافت کرد. چیزی که الان اهمیت دارد این است که بدانیم بازی تمام شده. همیشه در صحبت‌هایم گفتم باید سعی و تلاش‌مان را بیشتر کنیم، چون هدف و راه‌مان را دانسته و می‌دانیم که از لیگ امسال، لیگ نخبگان آسیا، جام حذفی و سوپرکاپ چه می‌خواهیم. ما با قدرت بیشتر باید ادامه بدهیم.

علیپور تصریح کرد: همه این فراز و نشیب‌ها در طول فصل وجود دارد. همه بازیکنان حرفه‌ای این را می‌دانند. همانطور که آقای گاریدو گفت باید سرمان را بالا بگیریم و محکم و باقدرت کار کنیم. باید نقاط ضعف‌مان را پوشش بدهیم و نقاط قوت خود را بهتر کنیم تا بتوانیم آنطوری که هواداران‌مان می‌خواهند نتیجه بگیریم. امروز شرمنده هواداران شدیم. فقط باید از آنها تشکر کنیم که کنارمان بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید