در گفت‌وگو با جماران مطرح شد؛

انتقادهای تند ملی پوش فوتسال ایران با کلیدواژه "آدم های ترسو"

ملی پوش فوتسال ایران معتقد است این رشته خانواده کوچکی دارد و همه دوست دارند دیگری نتیجه نگیرد بنابراین تا زمانی که همه منتظر زمین خوردن دیگران باشند فوتسال موفق نخواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا سنگ سفیدی ملی پوش فوتسال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی جماران، در خصوص جام جهانی و حذف تیم ملی از این مسابقات گفت: به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم اما این قسمتی از ورزش است. فکر می‌کنم یک نیمه شکست خوردیم که همان گریبان گیرمان شد و باعث شد نتوانیم به بازی برگردیم و شرمنده مردم شدیم.

او با اشاره به حواشی دیدار با تیم ملی فرانسه گفت: من خودم در بازی حضور نداشتم و در ورزشگاه فقط گفتند به بالا بروم؛ دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد اما چیزی که می‌دانم از اول استراتژی این بود که نیمه دوم بازی کنیم و بازیکنان به خودشان فشار وارد نکنند. با توجه به این که مرحله حذفی بود و دونفر از  بازیکنمان هم نبودند زیاد نمی‌خواستند بچه‌ها خسته شوند. ما در قسمت سخت قرعه افتاده بودیم و این اتفاق رخ داد.

سنگ سفیدی در ادامه با بیان شرایط نامناسب فوتسال توضیح داد: خانواده فوتسال خیلی کوچک است و همه دوست دارند دیگری نتیجه نگیرد. ای کاش زمانی که ما بازی دوستانه نداشتیم، زمانی که لباس‌هایمان خوب نبود، زمین نداشتیم، اردو نداشتیم و زمانی که هیچ کس سراغی از ما نگرفت و تنها به جام جهانی رفتیم خیلی‌ها صحبت می‌کردند اما متاسفانه برخی آدم‌ها ترسو و به دنبال جایگاه هستند. همه دوست دارند تیم ملی شکست بخورد و من به عنوان یک انسان نمی‌پسندم.

ملی پوش فوتسال ایران در پایان صحبت‌های خود گفت: اگر قرار باشد همه منتظر زمین خوردن دیگری باشند فوتسال هیچ وقت موفق نخواهد شد. امیدوارم هر جا که کمبود و ناحقی بود همه صحبت کنند نه این که با خودشان بگویند  این زمان اگر حرف بزنند به نفعشان است. تا زمانی که تشکیلاتمان تغییر نکند و کل خانواده فوتسال یکدل نباشد بعید می‌دانم حالا حالاها این رشته درست شود. ما حتی در مسائل اولیه از جمله لباس هم مشکل داریم؛ در مورد زمین و سالن صحبت کنم؟ از چه چیزی بگویم؟ مشکلات زیاد است و امیدوارم حل شود. آرزو می‌کنم هیچ کس به دنبال سهم خواهی نباشد ‌و‌ فقط به فکر کمک به فوتسال باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید