جماران

ایران3-4 مراکش؛ خداحافظی غیرمنتظره با جام جهانی فوتسال!

تیم ملی فوتسال ایران با شکست مقابل مراکش از جام جهانی حذف شد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ در ادامه بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال 2024 و در روز سوم این مرحله، ایران از ساعت 16 به مصاف مراکش رفت که با شکست تلخ 4 بر 3 حذف شد.

ایران در مرحله گروهی در گروه F با پیروزی مقابل گواتمالا، ونزوئلا و فرانسه با 9 امتیاز کامل راهی دور حذفی شد. مراکش نیز در گروه E با پیروزی مقابل تاجیکستان و پاناما و شکست مقابل پرتغال با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی رسید.

ترکیب اولیه ایران: باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولاد قباد، سالار آقاپور، حسین طیبی

ترکیب اولیه مراکش: عبدالکریم آنبیا، سوفیان بوریت، ادریس ال فنی، آناس آیان، سوفیان مسرار

گزارش بازی

در دقایق ابتدایی بازی و در دقیقه 4 درخشانی روی پاس اولاد قباد گل اول ایران را به ثمر رساند که تنها 3 دقیقه بعد خالد بوزید گل تساوی را زد تا بازی 1 بر 1 شود. در ادامه در دقیقه 12 روی اشتباه بازیکنان ایران و گل به خودی رفیعی پور، مراکش به گل دوم رسید. در ادامه روی اشتباه محمدی مراکش گل سوم را هم به ثمر رساند. در دقایق پایانی نیمه اول و در حالی که به نظر می رسید تمرکز بازیکنان ایران از دست رفته است، در دقیقه آخر بازیکنان مراکش با یک ضربه والی زیبا گل چهارم را به ثمر رساندند. در آغاز نیمه دوم شاگردان شمسایی بازی را محکم شروع کردند و در همان ابتدا حسین طیبی گل دوم ایران را زد. تنها یک دقیقه بعد نیز اولادقباد گل سوم را زد. در ادامه بازیکنان ایران فشار زیادی به دروازه رقیب آوردند و تا لحظات آخر به دنبال زدن گل تساوی بودند که در نهایت ایران با شکست 4 بر 3 از مسابقات حذف شد.

گل سوم ایران توسط اولادقباد

 گل دوم ایران توسط حسین طیبی

گل چهارم مراکش توسط ادریس

گل سوم مراکش توسط المسرار

گل دوم مراکش با گل به خودی ایران

گل اول مراکش توسط خالد بوزید

گل اول ایران توسط درخشانی

تیم ملی فوتسال ایران مراکش مهدی کریمی

تیم ملی فوتسال ایران مراکش سعید احمدعباسی

تیم ملی فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال مراکش

 

دیدگاه تان را بنویسید