محمد نوری در گفت‌وگو با جماران؛

استقلال در دربی ترسو بازی کرد/ شرایط تیم خوب نیست

پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم در دربی انتظارات هواداران را برآورده نکرد و بازیکنان ترسو بودند.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جماران، در خصوص دربی ۱۰۴ پایتخت و شکست یک گله استقلال مقابل پرسپولیس گفت: بازیکنان اصلا خوب نبودند؛ رو به جلو بازی نکردند و آن طور که هواداران انتظار داشتند ظاهر نشدند. شرایط خوبی نبود و ترسو فوتبال بازی کردند. این باخت نباید اتفاق می‌افتاد چون به سه امتیاز احتیاج داشتیم اما متأسفانه تمام خطوط ما ضعیف بودند و مالکیت را به پرسپولیس دادیم. به هر حال با توجه به نفراتی که داریم این بازی نبود که هواداران انتظار داشته باشند. به نظر من حتی یک نفر هم خوب نبود که بخواهیم بگوییم مثلا این بازیکن بهتر بود. هواداران ناراحت هستند و واقعا مظلوم واقع شده‌اند.

او افزود: موقعیت هم داشتیم اما خوب فوتبال بازی نمی‌کردیم و تیم با برنامه نبود. هافبک‌های پرسپولیس جنگنده تر بودند و توانستند نمایش بهتری ارائه بدهند.‌ این را هم بگویم پنالتی واقعا اتفاقی بود و رضاییان می خواست توپ را بزند اما دید نداشت و بازیکن از پشت آمد. در هر صورت حتی اگر برنده هم می‌شدیم بازی خوبی انجام ندادیم و توقعی که داشتیم برآورده نشد.

نوری در خصوص عملکرد جواد نکونام گفت: ما حمایت کردیم و حتی روز قبل از دربی به همراه چند پیشکسوت به محل تمرین رفتیم و پشتیبانی خودمان را از تیم اعلام کردیم. ما سرپرست نیستیم و تیممان را دوست داریم اما گاهی شرایط به جایی می‌رسد که دیگر از دست هیچ کس کاری برنمی‌آید. در حال حاضر هواداران راضی نیستند و همه می‌دانیم صاحب اصلی این باشگاه همین هواداران هستند. به هر حال باشگاه باید تصمیم گیری کند؛ ما تا این لحظه از نکونام حمایت کردیم اما واقعا مقابل پرسپولیس خوب نبودیم.

پیشکسوت استقلال در پایان صحبت‌های خود گفت: شرایط خوب نیست؛ اگر  استقلال مقابل تیم‌های دیگر شکست بخورد هواداران ناراحت می‌شوند اما تا این اندازه موضع نمی‌گیرند و عصبی نمی‌شوند اما با توجه به حساسیت دربی دوست داشتیم برنده باشیم. شهرآورد مهم است و به جواد نکونام هم این موضوع را گفتم و قبول کرد. در هر صورت باخت تبعات دارد و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد و وضعیت چگونه خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید