نتیجه کاریزمای یک سرمربی؛

آل کثیر جرات انتقاد از گاریدو را نداشت

آل کثیر درباره نیمکت نشینی اش در بازی های اخیر پرسپولیس خودش را تابع نظر سرمربی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ عیسی آل‌کثیر پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 104 گفت : خدا را شکر توانستیم ببریم و یک گام بلند برای بازی‌های بعد برداشتیم. ان‌شاءالله بتوانیم مثل سال قبل قهرمان شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد پرتاب بطری به زمین از سوی هواداران دو تیم گفت: هوادار احساسی می‌شود و این اتفاق اولین بار نیست که می‌افتد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا مصدوم است، توضیح داد: نه مصدوم نیستم و خوبم خدا را شکر.

آل‌کثیر درباره برگزاری دربی بیرون از تهران گفت: معمولاً بازی در آزادی باشد شکل و شمایل بهتری دارد، هوادار بیشتری هم می‌آید. به هر حال در اراک برگزار شد و نتیجه هم خوب بود.

«در هفته‌های اخیر به شما بازی کمتر می‌رسد. چه نظری در این باره دارید؟»، وی در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: به هر حال نظر مربی است که بیرون هستیم. ما هم بازیکن هستیم و موظیم کارمان را انجام دهیم. تصمیم‌گیرنده آخر سرمربی است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اعتراض برخی بازیکنان مانند سعید صادقی و یاسین سلمانی به دور بودن از ترکیب پرسپولیس گفت: شما از کجا می‌دانید که اعتراض کردند؟ من نشنیدم.

«اما حتی خود شما هم ناراحت بودید؟»، آل‌کثیر در ادامه در پاسخ به طرح این موضوع از سوی خبرنگاران هم اظهار داشت: طبیعی است. همه فوتبالیست‌های دنیا ناراحت می‌شوند، اما درباره سؤال قبلی شما باید بگویم سعید صادقی ناراحت نشده بود و اتفاق خاصی نیفتاد.

 

دیدگاه تان را بنویسید