بازگشت احتمالی دروازه بان لهستانی بعد از خداحافظی به خاطر بارسلونا!

دروازه بان لهستانی بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال برای حضور در بارسلونا به توافقات غیررسمی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران و به نقل از مارکا؛ وویچک شزنی سنگربان پیشین تیم ملی فوتبال لهستان اصلی‌‌ترین گزینه گرفتن جای مارک آندره تراشتگن در ترکیب تیم بارسلونا است. شزنی که فصل گذشته آخرین بازی‌هایش در رده باشگاهی را با پیراهن یوونتوس انجام داد، پس از همراهی تیم ملی لهستانی در رقابت‌های یورو 2024، به دلیل پیدا نکردن تیمی که معیارهای او را داشته باشد، تصمیم به بازنشستگی گرفت. او اعلام کرد که قصد دارد بعد از این برای خانواده و علائق شخصی‌اش وقت بگذارد که یکی از آنها تماشای بازی‌های مهم فوتبال از جمله ال‌کلاسیکو بود. اکنون اما به نظر می‌رسد که در حال پیش روی به سمتی است که او به جای تماشای ال‌کلاسیکو بازی در آن را تجربه کند.

مصدومیت مارک آندره تراشتگن به دلیل پارگی تاندون زانو او را تا اواخر فصل خانه‌نشین خواهد کرد. بارسلونا اگرچه به سبب اضطراری بودن وضعیتش اجازه جذب دروازه‌بان جدید خواهد داشت اما تنها قادر به جذب بازیکنان آزاد است. شزنی 35 ساله نیز نه تنها آزاد است بلکه به سبب سال‌ها بازی در سطح اول فوتبال اروپا با یوونتوس و آرسنال، گزینه‌ای ایده‌‌آل برای بارسلونا محسوب می‌شود. گویا خود او نیز راغب است به بارسلونا ملحق شود به خصوص که مدت زیادی هم از تمرینات دور نبوده است.

این‌طور که پیداست بارسلونا قصد ندارد تا پنجره زمستانی برای جذب دروازه‌بان جدید صبر کند هرچند جذب شزنی هم تنها در رقابت‌های داخلی به تیم کاتالان کمک خواهد کرد چرا که نام او در فهرست اروپایی این تیم ثبت نشده است و به این ترتیب اینیاکی پنیا قطعاً در رقابت‌های اروپایی دروازه‌بان اصلی بارسلونا خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید