نتایج هفته پنجم لیگ برتر| برد تراکتور در خرم آباد؛ سپاهان امتیاز از دست داد+ جدول

تراکتور برتری دشواری را در خرم‌آباد به دست آورد تا رتبه دوم جدول لیگ برتر را از ملوان پس بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و تراکتور تبریز، در ورزشگاه تختی خرم‌آباد و از ساعت 19 امروز (یکشنبه) پیگیری شد که در این بازی تراکتور با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

ریکاردو آلوس در دقیقه 12 دروازه خیبر را گشود، اما مهرداد قنبری در دقیقه 20 با گلزنی از روی نقطه پنالتی توانست گل خورده میزبان را جبران کند. دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 61 گل دوم و پیروزی‌بخش تراکتور را به ثمر رساند تا سه امتیاز را به شاگردان دراگان اسکوچیچ هدیه کند.

تراکتور با برتری در خرم‌آباد، امتیازات خود را به عدد 10 رساند و با تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان، به جایگاه دوم جدول برگشت. خیبر نیز با پنج امتیاز در رتبه یازدهم جدول ماندنی شد.

 تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند، مسابقه‌ای که به تساوی یک - یک و تقسیم امتیاز بین دو تیم خاتمه یافت.

آریا یوسفی در دقیقه 31 اولین گل مسابقه را به ثمر رساند تا شاگردان مورایس با پیروزی به رختکن بروند. نیمه دوم مسابقه با کمترین موقعیت روی دروازه دو تیم دنبال می‌شد تا اینکه کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 70 وارد زمین مسابقه شد و در دقیقه 83 گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد. با این اوصاف کمال کامیابی‌نیا را می‌توان تعویض طلایی محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن در دربی اصفهان دانست.

با ثبت نتیجه تساوی در این مسابقه سپاهان 13 امتیازی شد و همچنان یکه‌تاز جدول لیگ برتر باقی ماند. ذوب‌آهن نیز هفت امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت.

 

14030701210228350310334510

 

دیدگاه تان را بنویسید