لیگ برتر انگلیس| صعود موقت چلسی به رده دوم با عبور از همشهری/ تاتنهام در خانه برد

چلسی با پیروزی مقابل وستهام به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عصر امروز (شنبه) با برگزاری یک بازی از ساعت 15 به وقت تهران آغاز شد که در آن تیم‌های لندنی چلسی و وستهام برابر یکدیگر قرار گرفتند، مسابقه‌ای که با برتری 3 بر صفر چلسی خاتمه یافت. چلسی در این بازی خیلی زود برتری‌اش را به رقیب همشهری تحمیل کرد و در دقیقه چهارم مسابقه توسط نیکلاس جکسون به گل رسید. جکسون در دقیقه 18 دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند. او روی سومین گل چلسی نیز تأثیر مستقیم داشت و پاس منجر به این گل را در دقیقه 47 به کول پالمر داد. با این نتیجه، چلسی سومین پیروزی خود را در فصل جاری لیگ برتر انگلیس کسب و با 10 امتیاز و بر حسب تفاضل گل و البته با یک بازی بیشتر نسبت به آرسنال و نیوکاسل، به رده دوم جدول صعود کرد. در جدول رده‌بندی منچسترسیتی 12 امتیازی که تمام چهار بازی‌‌اش را برده است در صدر قرار دارد.

یکی از نکات جالب توجه این بازی، ثبت سومین باخت خانگی پیاپی تیم وستهام از آغاز فصل بود که برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه رخ می‌دهد. همچنین انزو مارسکا به هشتمین سرمربی در تاریخ لیگ جزیره تبدیل شد که سه بازی خارج از خانه نخست خود در این رقابت‌ها را به‌صورت متوالی با پیروزی پشت سر می‌گذارد.

برد لیورپول و برتری خانگی تاتنهام

تیم فوتبال لیورپول در بازی  هفته پنجم خود در لیگ برتر انگلیس از ساعت 17:30 امروز (شنبه) میزبان بورنموث در ورزشگاه آنفیلد بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

دیاس (26 و 28) و نونیز (37) گلزنان لیورپول در این بازی بودند.

در دیگر بازی نیز تاتنهام در خانه و با گل‌های سولانکه (8)، جانسون (28) و مدیسون (85) موفق شد 3 بر یک برنتفورد را مغلوب کند.

توقف منچستریونایتد

در آخرین بازی شب نخست هفته پنجم لیگ برتر انگلیس؛ تیم فوتبال منچستریونایتد از ساعت 20 امشب (شنبه) در خانه کریستالا پالاس به میدان رفت و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید. شیاطین سرخ با این تساوی 7 امتیازی شده و در رده یازدهم جدول قرار گرفتند.

در سایر بازی‌ها نتایج به شرح زیر رقم خود:

استون‌ویلا 3 - ولوهمپتون یک

فولام 3  - نیوکاسل یک

لسترسیتی یک - اورتون یک

ساوتهمپتون یک  - ایپسووسچ‌تاون یک

فردا (یکشنبه) و در مهم ترین بازی هفته؛ تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال از ساعت 19 در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به دیدار هم خواهند رفت.

دیدگاه تان را بنویسید