جماران

از نکو اصرار؛ از شهریاری انکار!/ استقلال رنگ آرامش نمی بیند؟!

با وجود صحبت های مدیرعامل استقلال مبنی بر آرامش در این تیم، به نظر می رسد همچنان فضای این تیم ملتهب است.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ هفته گذشته در خلال یکی از بازی های دوستانه استقلال بود که احمد شهریاری مدیرعامل این باشگاه به همراه برخی اعضای هیئت مدیره، به دیدار سرمربی این تیم رفت تا حواشی پیرامون تغییر سرمربی این تیم پایان یابد و مدیریت باشگاه با این حرکت، از فضای آرام باشگاه و حمایت از سرمربی خبر بدهد.

این آشتی احتمالا ظاهری اما دام چندانی نداشت و تنها بعد از چند روز، با پیروزی استقلال مقابل الغرافه در لیگ نخبگان آسیا بار دیگر این زخم سر باز کرد و تناقض آشکار در صحبت های سرمربی و مدیرعامل خبر از التهاب دوباره در باشگاه آبی پوش پایتخت داد. بعد از پیروزی 3 بر 0 استقلال مقابل رقیب قطری، جواد نکونام در نشست خبری از برخی کارها گلایه و اعلام کرد که برخی کارهایی که انجام شد در شان استقلال نبود. او در ادامه صحبت هایش صراحتا گفت در این تیم هر لحظه احتمال جا به جایی مربی وجود دارد و همین نشان داد اوضاع چندان هم گل و بلبل نیست.

در همین میان اما احمد شهریاری، مدیرعامل استقلال در گفت و گوی پس از بازی مقابل الغرافه، اعلام کرد که مسئولان این باشگاه هیچ مذاکره ای با گزینه خارجی برای هدایت تیم نداشته اند و رسما این موضوع را تکذیب کرد. در کنار همه این موارد، بعد از گلایه نکونام از نبود مدیررسانه ای و عکاس در کنار تیم، در اقدامی عجیب رسانه رسمی باشگاه اقدام به سانسور و عدم انتشار سخنان سرمربی تیم کرد تا علنا مشخص شود اختلاف در استقلال هنوز هم شعله ور است و گویی قرار نیست این باشگاه فعلا رنگ آرامش را ببیند. حالا باید منتظر بود و دید بالاخره نه در ظاهر، که این اختلاف ها به صورت ریشه ای حل می شود یا همچنان قرار است سایه برکناری بر سر نکونام وجود داشته باشد و التهاب در این باشگاه پایان نداشته باشد؟

دیدگاه تان را بنویسید