واکنش ستاره سابق چلسی به درخشش مقابل پرسپولیس

ادوارد مندی می‌گوید به عربستان آمده تا موفقیت کسب کند و از این تصمیم خوشحال است.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ ادوارد مندی با چند واکنش بسیار خوب، چهره درخشان تیمش در دیدار حساس مقابل پرسپولیس بود و موفق شد با ثبت کلین شیت ارزشمند، پیروزی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

او بعد از این بازی گفت: فقط دوست دارم این را بگویم که کسب سه امتیاز بهترین اتفاق این مسابقه بود. برای خیلی از بازیکنانمان این اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا بود پس از اینکه این بازی را بردیم خیلی خوشحالم.

وی افزود: درست است که همه چیز عالی نیست اما هنوز اول فصل است. ایوان تونی به تازگی به ما ملحق شده و به همین خاطر نیاز به زمان بیشتری داریم تا بتوانیم ثمربخشی بیشتری داشته باشیم.

مندی در پاسخ به سوالی پیرامون درخشش در ترکیب الاهلی مقابل پرسپولیس گفت: وظیفه ام همین است. من به اینجا آمدم که موفقیت به دست بیاورم. باید کنار دیگر بازیکنان بزرگ تیم مسئولیت‌هایی را برعهده بگیرم. ما اینجاییم تا ببریم و این هم یک فرایند است. الان سال دومی است که اینجا هستم و از همان اول هم خوشحال بودم.

گلر سابق چلسی در مورد هواداران الاهلی هم اظهار داشت: آنها بهترین هستند حتی وقتی بیرون از خانه هستیم از ما حمایت میکنند. صدای تشویق های آنها همیشه بیشتر از تیمهای حریف است. برای همین به خاطرشان خوشحالم و به آنها افتخار می کنیم و امیدواریم این روند را تا پایان فصل حفظ کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید