جماران

نتایج کاروان ایران در روز هشتم پارالمپیک پاریس 2024

در این خبر می توانید اخبار و نتایج ورزشکاران ایران در روز هشتم پارالمپیک پاریس را بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ در ادامه برگزاری بازی های پارالمپیک پاریس 2024، ورزشکاران ایران روز شلوغی در پیش خواهند داشت. نماینده های ایران در رشته های تیراندازی با کمان، جودو، دوومیدانی، والیبال نشسته و وزنه برداری به مصاف رقبای خود رفتند.

پاراوزنه برداری

امیر جعفری در دسته ۶۵ کیلوگرم با رکورد ۲۰۶ کیلوگرم چهارم شد و مدال نگرفت.

محسن بختیار در دسته ۵۹ کیلوگرم با ۱۹۷ کیلوگرم برنز گرفت.

پاراجودو

در وزن 60- کیلوگرم، میثم بنی طبا در مرحله یک چهارم نهایی مقابل شیون ژو از چین قرار گرفت و با ضربه فنی برنده شد و به نیمه نهایی صعود کرد. او در نیمه نهایی مقابل کاپیل پارمار از هند پیروز و فینالیست شد. او در فینال به نماینده الجزایر باخت و به مدال  نقره رسید.

پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ جودو میثم بنی طبا

تیروکمان

تیم میکس ریکرو ایران با ترکیب محمدرضا عرب عامری و سمیه رحیمی در مرحله یک هشتم نهایی برابر کره جنوبی قرار گرفت و با تیر طلایی به یک‌چهارم نهایی صعود کرد. در یک چهارم نهایی ایران 6 بر 2 باخت و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

پارادوومیدانی 

در پرتاب دیسک بازی های پارالمپیک پاریس حسن باجولوند با رکورد به مدال نقره رسید.  او رکورد ۴۱ متر و ۷۵ سانتی متر را برجای گذاشت.

مهدی اولاد که در پرتاب وزنه نقره گرفت در این ماده چهارم شد.اولاد که در پرتاب نهایی حریف اسپانیایی برنز را از دست داد رکورد ۱۹.۱۵ را برجای گذاشت.

در پرتاب وزنه کلاس F13 سجاد نیک پرست و علی پیروج دو نماینده ایران بودند که علی پیروج با ثبت رکورد 69.74 بعد از ورزشکار بریتانیا، دوم شد و به مدال نقره رسید اما سجاد نیک پرست با ثبت رکورد 60.44 پنجم شد.

در پرتاب وزنه کلاس F35 نیز علی اصغر جوانمردی با ثبت رکورد 15.84 به مدال برنز رسید. در این ماده حسین الدین نوربکوف از ازبکستان با حد نصاب 16.82 با شکستن رکورد پارالمپیک قهرمان شد و هرنان اورا از آرزانتین با رکورد 16.11 نقره گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید