صحبت های دو ملی پوش فوتبال ایران در آستانه بازی با قرقیزستان

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط تیم قبل از بازی با قرقیزستان در انتخابی جام جهانی صحبت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛  محمدامین حزباوی پس از تمرین تیم ملی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: شرایط اردو بسیار خوب است. تا الان اردوی خوبی داشتیم. از مسؤولان اصفهان برای فراهم کردن این شرایط تشکر می‌کنیم.

وی درمورد شرایط خودش، گفت: در سپاهان شرایط خوبی داشتم و در خدمت تیم ملی هستم . هر اتفاقی بیفتد و هر تصمیمی گرفته شود من آماده هستم.

مدافع تیم ملی درخصوص احتمال حضورش در ترکیب اصلی تیم ملی برای این بازی، گفت: در بازی هنگ کنگ و ترکمنستان در ترکیب ثابت بازی کردم و ممکن است در بازی قرقیزستان هم این اتفاق بیفتد

حزباوی درخصوص شرایط گروه تیم ملی تأکید کرد: دور نهایی است و همه بازی‌ها سخت. قرقیزستان هم تیم خوبی است و امیدوارم با تمام تمرکز برای گرفتن ۳ امتیاز وارد میدان شویم. تیم خوبی است. از آن شناخت داریم و تنها به ۳ امتیاز بازی فکر می‌کنیم.

 

محمد کریمی پس از پایان تمرین تیم ملی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، گفت: تمرینات بسیار خوبی پشت سر گذاشتیم. ۲ روز دیگر با قرقیزستان بازی داریم و به پیروزی و انجام بازی خوب از تیم ملی امید داریم.

وی درخصوص شرایط تیم ملی در اصفهان، گفت: مردم در شهر اصفهان شور و اشتیاق خوبی نشان دادند که نوید خوبی از حضور تیم ملی در شهرستان‌ها می‌دهد، فکر می‌کنم بتوانیم با برنده شدن شور و اشتیاق را به مردم هدیه دهیم.

بازیکن تیم ملی درباره روند جوانگرایی در این تیم گفت: تیم تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که ایده خوبی است، امیدواریم با پیروزی تیم ملی بتوانیم روز به روز پیشرفت کنیم.

کریمی درخصوص شرایط تیم ملی در اصفهان، توضیح داد: امکانات و زمین به خوبی تدارک دیده شده است. از مسؤولان استانی و باشگاه ذوب‌آهن که این زمین را در اختیار قرار داد تشکر می‌کنیم. امیدواریم با برد در بازی بتوانیم زحماتشان را جبران کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید