کلاتنبرگ: گل تراکتور با اشتباه داوری بود/ اخراج رفیعی درست نبود!+ویدیو

داور سرشناس دنیای فوتبال درباره داوری بازی تراکتور و پرسپولیس نظر داد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ شب گذشته تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر، به تساوی یک بر یک رسیدند. این تساوی در حالی رخ داد که بازی 2 صحنه مشکوک داوری داشت که یکی منجر به گل تراکتور شد و دیگری منجر به اخراج سروش رفیعی.

مارک کلاتنبرگ، داور سرشناس دنیای فوتبال در گفت و گو با سایت فوتبال 360 درباره خطای بازیکن پرسپولیس روی بازیکن تراکتور که منجر به گل میزبان شد، گفت: در صحنه خطای بازیکن پرسپولیس روی بازیکن تراکتور، داور خیلی بدشانس بود چون خطایی گرفت که منجر به ضربه آزاد شد و ضربه آزاد هم منجر به گل. در قضاوت گاهی شانس لازم است و در آن صحنه شانس با داور نبود چون ضربه آزاد اشتباهی که گرفته بود، گل شد و دیگر امکان تصحیح وجود نداشت. ضمنا باید به نفع تیم مدافع یعنی پرسپولیس، خطا اعلام می شد چون درست قبل از سوت به نفع مهاجم، روی تیم مدافع خطا شد و برخورد خطایی وجود داشت که باید به نفع تیم سیاه پوش خطا اعلام می شد که در این صورت گل اصلا به ثمر نمی رسید.

این داور انگلیسی درباره اخراج سروش رفیعی گفت: در صحنه اخراج هم به نظرم تصمیم داور اشتباه بود. احتمالا تحلیل داور این است که ارتفاع پای مدافع بالاتر از توپ است اما اینطور نیست و پای بازیکن سیاه روی پای بازیکن قرمز رفت و تصمیم داور برای اخراج بازیکن خاطی اشتباه است و کارت زرد کافی بود. اگر ارتفاع تکل بالاتر بود و بالای مچ را می زد می شد در این شرایط کارت قرمز داد اما به نظر نمی رسد نقطه برخورد بالای مچ پا باشد و معتقدم تصمیم داور اشتباه است و به جای کارت قرمز باید از کارت زرد استفاده می کرد.

دیدگاه تان را بنویسید