جماران

اتفاقات عجیب قبل از بازی تراکتور و پرسپولیس؛ خبری از گیت نیست!

قبل از شروع بازی تیم های تراکتور و پرسپولیس، ازدحام شدید تماشاگران در ورزشگاه باعث بی نظمی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ در شرایطی تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس از ساعت 19:45 به مصاف هم می روند که قبل از بازی، ازدحام زیاد تماشاگران باعث رقم خوردن صحنه ها و اتفاقات عجیبی در ورزشگاه شده است. در حالی که گفته می شد ورزشگاه ها برای فصل جدید کاملا به گیت های الکترونیکی مجهز شده اند، و از طرفی بلیت فروشی این بازی به صورت اینترنتی و حضوری انجام شد تا تماشاگران با داشتن بلیت سرجای خود بنشینند، حالا جمعیت زیاد تماشاگران باعث اخلال در نظم ورزشگاه شده است.

هجوم بیش از حد تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام باعث شده تا ظرفیت ورزشگاه تکمیل شود و حتی جایگاه خبرنگاران و راهروها نیز در تصرف تماشاگران باشد. از طرفی تعداد زیادی از تماشاگرانی که بلیت هم دارند، بیرون ورزشگاه مانده اند و راهی برای ورود پیدا نکرده اند و درون ورزشگاه نیز جای سوزن انداختن نیست.

همین ها باعث شده تا داود رفعتی ناظر بازی، اجازه ورود تیم ها را هم ندهد چرا که ازدحام شدید تماشاگران و حضور روی برخی سقف ها و بخش های خطرناک، باعث بی نظمی شده است. این در شرایطی است که هنوز هفته دوم لیگ برتر شروع نشده که چنین اتفاقاتی رخ می دهد و دقیقا مشخص نیست آن همه هیاهو پیش از شروع لیگ برای تجهیز ورزشگاه ها به گیت الکترونیکی و انضباط در ورود تماشاگران، دقیقا چه بود که حالا در همین هفته دوم، همه این وعده ها دود هوا شده و بی نظمی شدید در تبریز، خط قرمزی کشیده روی همه وعده های فدراسیون فوتبال!

دیدگاه تان را بنویسید