در گفت وگو با جماران

افلاکی: در فوتبال کلاهبرداری و رانت بازی است اما در تکواندو نه/ شب مسابقه مسئولان التماس ما را می کردند!

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: قراردادهای فوتبالیست‌ها فوق میلیاردی است و بازیکنان ما رنگ میلیارد را ندیدند؛ در فوتبال کلاهبرداری و رانت بازی وجود دارد اما در رشته ما چنین چیزی نیست در آخر هم التماس کشتی و تکواندو می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

مجید افلاکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جماران، در خصوص بازی‌های المپیک گفت:  خدا را شکر به چیزی که مد نظرمان بود و برای آن تلاش کرده بودیم رسیدیم‌ اما به نظر من اگر مهران برخورداری می‌توانست ریکاوری خوبی داشته باشد شاید نتیجه فرق می‌کرد. مورد دیگر اینکه به هر حال مهران جدول سختی داشت وگرنه رنگ مدال او واقعا تغییر می‌کرد‌‍. ما به بچه‌ها و کاری که کرده بودیم ایمان داشتیم؛ تمام برنامه‌هایمان حتی تا روز آخر با فکر و منطق بود. 

او افزود: زمانی می‌گفتند تا بچه گریه نکند مادر به او غذا نمی‌دهد؛ ماگریه‌هایمان را کردیم یعنی با چهار مدال به ایران بازگشتیم. در این اتوبان یک طرفه مدت زمانی که کیومرث هاشمی آمد خیلی به تکواندو نگاه ویژه‌‌ای داشت امیدوارم وزیر جدیدی که می‌آید هم با ارتباطاتی که دارد اتفاقات خوبی رقم بزند.‌ شب مسابقه مسئولان التماس می‌کردند که چشم امید ما به تکواندو است. 

افلاکی با اشاره به تبعیض میان دو رشته فوتبال و تکواندو تصریح کرد: من دوست فوتبالی زیاد دارم اما این رشته تاکنون بالاترین مقامی که کسب کرده چه بوده؟ فقط به جام جهانی راه پیدا می‌کنند؛ بعد ببینید چه اتفاقی می‌افتد. از لحاظ امکانات تمرین هم که همه چیز روشن است اما بازوی آنها اندازه مچ دست تکواندو کاران نیست. قراردادهای فوتبالیست‌ها فوق میلیاردی است بعد ورزشکاران ما رنگ میلیارد را تا به حال ندیدند. تا کی تا کجا؟ پنجاه سال است به المپیک نرفتند؛ قهرمانی آسیا را که در خواب می‌بینند. در فوتبال کلاهبرداری و رانت بازی است اما در تکواندو نیست در آخر هم التماس کشتی و تکواندو می‌کنند. 

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان گفت: ما برای کسب سهمیه از الان تا المپیک بعدی باید رنکینگ جمع کنیم و برای آن باید به یک سری مسابقه اعزام شویم که مسابقات سیدبندی  دارد از قهرمانی جهان گرفته تا گرند اسلم و تورنمنت‌های مختلف. در گذشته خیلی‌ها به ما خرده گرفتند چه لزومی داشت این همه تعداد به چین بردید در صورتی که ما چهار پنج نفر از بازیکنان را بردیم مسابقات گرند اسلم برای اینکه راه را برای نفراتی که شانس بیشتری برای کسب سهمیه داشتند باز کنند که این اتفاق هم رخ داد و امیر بخشی و میرهاشم حسینی راه را برای کسب سهمیه مهران برخورداری هموار کردند. مسابقات را می‌توانید ببینید کره با دو اتوبوس آمده بود که فقط یک سهمیه گرفت. در هر صورت با تمام این تفاسیر باید بگویم تشکر جزو وظایف است و از تمامی کسانی که کمک کردند در این راه تشکر می‌کنم.

دیدگاه تان را بنویسید