جماران

تقابل تکواندوکار و ووشوکار زن ایران/ پاسخ نعمت زاده به منصوریان: یک روز هم به شما توهین می شود

دارنده مدال برنز المپیک پاسخ شهربانو منصوریان را داد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ شهربانو منصوریان قهرمان اسبق ووشو  در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار ویدیویی گفت:««ما ۴۰ سال است کارمان تمرین کردن بوده و ۵ طلای جهانی و ۵ طلای آسیایی و یک گونی مدال دارم. همه این‌ها را می‌دهم، من را هم دانشگاه قبول کنید فقط المپیک ندارم و به جای آن مدال المپیک آسیایی دارم. اگر المپیک هم داشتم مدال می‌گرفتم. من را هم دانشگاه دندانپزشکی قبول کنید و غلط کنم دیگر به ورزش بیایم. چند دندان درست کنم و باکلاس به خانه بروم. چه می‌شود؟ دنیا که غلط نمی‌شود. به خدا دور ورزش را خط قرمز می‌کشم!»

او با این ویدیو به درخواست مبینا نعمت زاده تکواندوکار برنزی ایران در المپیک که خواستار تحصیل در رشته پزشکی شده بود، منتشر شد.

 

شما لطفا به مبینا انتقاد نکنید؛ خانم شهربانو منصوریان!

 

حالا مبینا نعمت زاده نیز به این ویدیو واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه ورزشکاری که  رشته اش در حد المپیک نیست و این موضوع اصلا به آن ها مربوط نمی شود انتقاد کردند و این ناراحت کننده است. وقتی می آیی به یک ورزشکار توهین می کنی حتما یک روز هم به شما توهین می کنند. باید باهم مهربان باشیم و این رفتار بد است. 

او ادامه داد: من واقعا منظور خاصی از حرفم نداشتم. وقتی از سالن مسابقه بیرون آمدم از من پرسیدند چه درخواستی از مسئولان داری و من گفتم حمایت کنند. بعد از آن پرسیدند از رئیس جمهور چه می خواهی؟ من هم گفتم که برای حضور در دانشگاه حمایتم کنند. در ادامه از من پرسیدند به چه رشته ای علاقه داری و گفتم پزشکی. امیدوارم این موضوع سریع حل و فصل شود. من کامنت هایم را بسته ام و ایرادی هم ندارد اما دوست دارم مردم کشورم واقعیت را بدانند.

دیدگاه تان را بنویسید