ربیعی: شناختمان از پرسپولیس زیاد نبود

سرمربی ذوب آهن گفت: شناخت تیم‌ها در هفته اول از یکدیگر کمتر است.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان که به تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: شناخت تیم‌ها در هفته اول از یکدیگر کمتر است؛ به‌ویژه تیم پرسپولیس که تغییراتی در چند پُست داشت و نفرات جایگزین غالباً ناشناخته بودند. البته ما نفراتی چون علی علیپور را می‌شناختیم.

وی با اشاره به گل زودهنگام گاندوها بیان کرد: ابتدای بازی اتفاق خوبی برای ما افتاد و به گل رسیدیم. پس از آن طبیعی بود که پرسپولیس حمله کند. با این حال توانستیم از حملات حریف جلوگیری کنیم. در پایان نیمه اول گل خوردیم و یکی دو موقعیت گلزنی خوب در نیمه دوم داشتیم. طبیعی بود پرسپولیس به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی و مدعی قهرمانی لیگ امسال، فشار بیشتری بر حریف بیاورد.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه کار سختی از لحاظ مربیگری انجام داد، تصریح کرد: کارت بازی چهار بازیکن ما روز گذشته (چهارشنبه) صادر نشد و دست‌مان خیلی خالی بود. چابرادزه شرایط بازی نداشت و قاضی‌پور، رجبی، آزاده و شوشتری را در اختیار نداشتیم. بچه‌ها با تمام وجود بازی کردند و جا افتان آنها در تیم زمان‌بر است. ذوب‌آهن سال گذشته پس از شش یا هفت سال به نقطه خوبی رسید.

ربیعی با اشاره به مشکلات مالی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: از مدیرعامل کارخانه و اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن انتظار دارم به ما کمک کنند تا تیم را تقویت کنیم. همه مشکلات را درک می‌کنیم، اما قرارداد سال گذشته بازیکنان تسویه نشده و پیش‌پرداخت قراردادهای امسال پرداخت نشده است. بچه‌ها تاکنون ثابت کرده‌اند که چقدر باوجود هستند و برای پیراهن ذوب‌آهن ارزش قائل هستند.

وی در مورد نیاز ذوب‌آهن به جذب بازیکن جدید در نقل‌وانتقالات عنوان کرد: تیم در جلوی زمین نیاز به تقویت دارد و حداقل دو بازیکن جدید می‌خواهد. تلاش‌هایی کرده‌ایم، اما بازیکنان موردنظر ما در تاکتیک‌مان نمی‌گنجیدند. تلاش‌هایی برای جذب بازیکن خارجی انجام شد که به سرانجام نرسید. امیدوارم این نواقص را با همکاری و تعامل برطرف کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید