ناهید کیانی: تمام زندگی من در یک روز خلاصه شد

دختر تاریخ سار تکواندوی ایران در المپیک پاریس گفت: من خیلی برای این روز تلاش کردم و آن را تصویرسازی کردم. 18 مرداد تبدیل به یک روز رویایی برای من شد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران، ناهید کیانی، دارنده مدال نقره المپیک 2024 پس از بازگشت به کشور در جمع خبرنگاران گفت: خیلی بابت این موضوع خوشحالم و شور و شوق در فرودگاه من را وجد آورد. یکی از بزرگترین انگیزه های من خوشحال کردن مردم عزیزم بوده و اینکه میبینم خوشحال هستند برایم بهترین اتفاق است.

وی افزود: من این مدال را بارها در ذهنم تصویرسازی کرده بودم و می دانستم که قرار است مدال بگیرم. تمام تلاشم برای کسب مدال طلا بود اما در روز مسابقه حریفم از من بهتر بود. مطمئنم در روزهای آتی می توانم او را شکست دهم. حریفم را قبلا یک بار شکست داده بودم ولی در روز فینال نتوانستم اینکار را تکرار کنم و به مدال نقره رسیدم. خدا را شکر میکنم و می دانم که حتما در آن حکمتی وجود داشته است و من با همه وجودم برای آینده می‌جنگم.

کیانی ادامه داد: من برای این موفقیت خیلی تلاش کرده بودم و کسی که برای رسیدن به موفقیت تلاش می کند، روزی که قرار است آن را به دست بیاورد هیجان خاصی دارد. من از یک هفته قبل از مسابقات شور و هیجان خاصی داشتم و نمی شود اسمش را استرس گذاشت.

نایب قهرمان المپیک پاریس گفت: قرار بود ما به زمین برویم و یک نمایش به جا بگذاریم و من هم همین کار را کردم. نتیجه آن هم شد مدالی که موفق شدم کسب کنم.

ملی پوش تکواندو کشورمان درباره مبینا نعمت زاده، دیگر مدال آور تکواندو افزود: برای اولین بار بود که ما دوسهمیه می گرفتیم و توانستیم تاریخسازی کنیم و دو مدال کسب کنیم. به خودمان خیلی افتخار می کنم. تلاش های خودم و خانم نعمت زاده را دیدم و خوشحالم که نتیجه ی آن این حس خوب شد.

کیانی درباره 18 مرداد و بهترین روز زندگی‌اش گفت: من خیلی برای این روز تلاش کردم و آن را تصویرسازی کردم. 18 مرداد تبدیل به یک روز رویایی برای من شد.

وی درباره استقبال ها انجام شده از این افتخار گفت: خیلی پیام های زیادی دریافت کردم و اگر نتوانستم به آن ها پاسخ دهم معذرت می خواهم. سر فرصت همه پیام ها را جواب می دهم. از مردم عزیز کشورم خیلی ممنونم که در این مسیر با انرژی مثبت من را همراهی کردند.

نایب قهرمان المپیک درباره المپیک پاریس در آخر گفت: تمام زندگی من در یک روز خلاصه شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید