جماران

کشتی آزاد المپیک پاریس| تاخت و تاز حسن یزدانی و صعود به نیمه نهایی

حسن یزدانی به نیمه نهایی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس رسید.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ رقابت های کشتی آزاد المپیک پاریس، از ساعت 12:30 امروز با مسابقات مقدماتی اوزان 57 و 86 کیلوگرم آغاز شد که علیرضا سرلک سر وزن نرسید اما حسن یزدانی راهی نیمه نهایی شد.

57 کیلوگرم: علیرضا سرلک

  در این وزن که پس از مصدومیت و انصراف استفان میچیچ، نام علیرضا سرلک از ایران وارد جدول شود، او در دور اول باید با ری هیگوچی قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک ریو کشتی می گرفت که علی رغم اعزام به پاریس، با یک ساعت تاخیر به سالن وزن کشی رسید و دیسکالیفه شد.

86 کیلوگرم: حسن یزدانی

در وزن 86 کیلوگرم، حسن یزدانی در دور اول به مصاف جایدن لاورنس از استرالیا و با نتیجه 10 بر 0 پیروز شد. او در دور یک چهارم نهایی به مصاف دارن کوروگلیف روسی الاصل از یونان رفت و با پیروزی 9 بر 4 راهی نیمه نهایی شد. یزدانی در نیمه نهایی باید به مصاف ناظم امینه از سن مارینو برود.

نکته مهم این وزن حضور آرون بروکس، ملی پوش آمریکا و جانشین دیوید تیلور در سمت دیگر جدول است. بروکس که سیدبندی نداشت، ممکن بود در گروه یزدانی قرار بگیرد اما در سمت مقابل قرار گرفته و تا فینال با کاپیتان ایران برخورد نمی کند.

بروکس موفق شد با پیروزی مقابل عظمت دولت بیکوف و ایشیگورو، به نیمه نهایی برسد. او در نیمه نهایی به مصاف ماگومد رمضانوف روسی الاصل از بلغارستان می رود.

حسن یزدانی المپیک پاریس ۲۰۲۴ حسن یزدانی کشتی آزاد المپیک پاریس ۲۰۲۴

حسن یزدانی المپیک پاریس ۲۰۲۴ حسن یزدانی کشتی آزاد المپیک پاریس ۲۰۲۴

حسن یزدانی المپیک پاریس ۲۰۲۴ حسن یزدانی کشتی آزاد المپیک پاریس ۲۰۲۴

 

دیدگاه تان را بنویسید