کشتی فرنگی المپیک پاریس

نفس یک ایران با سعید بند آمد/دو فینالیست دیگر برای کشتی ایران در المپیک پاریس

2 ملی پوش کشتی فرنگی ایران فینالیست شدند.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ صبح امروز در جریان رقابت های مقدماتی اوزان 67 و 87 کیلوگرم در کشتی فرنگی المپیک پاریس، سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی با پیروزی در نیمه نهایی، راهی فینال شدند.

این دو کشتی گیر فردا شب برای کسب مدال طلا به مصاف رقبا می روند.

67 کیلوگرم: سعید اسماعیلی

در وزن 67 کیلوگرم، سعید اسماعیلی در دور نخست به مصاف رقیبی از الجزایر رفت و با پیروزی 10 بر 0 به یک چهارم نهایی رسید. او در یک چهارم نهایی به مصاف اورتا سانچز قهرمان جهان از کوبا رفت و با پیروزی 9 بر0 به نیمه نهایی رسید. اسماعیلی در نیمه نهایی در یک کشتی پر افت و خیز 10بر 4 مقابل اسلاویک گالستیان از ارمنستان پیروز و فینالیست شد. اسماعیلی در حالی که از رقیب خود جلو بود، در یک کش و قوس به پل رفت و ضربه فنی شد که با اعتراض مربیان ایران، مشخص شد قبل از ضربه فنی هر دو کشتی گیر از تشک خارج شده اند و کشتی برگشت.

در دیگر دیدار نیمه نهایی پرویز نصیبوف از اوکراین با پیروزی 3 بر 3 مقابل حسرت جعفروف به فینال رسید.

به این ترتیب سعید اسماعیلی برای کسب مدال طلا به مصاف پرویز نصیبوف خواهد رفت.

87 کیلوگرم: علیرضا مهمدی

در وزن 87 کیلوگرم، علیرضا مهمدی در دور نخست به مصاف مونوز از کلمبیا رفت و با یک کشتی تماشایی 9 بر صفر پیروز شد. او در یک چهارم نهایی با یک نمایش درخشان دیگر، موفق شد 10 بر 1 مقابل کولینیچز از لهستان برنده و راهی نیمه نهایی شود. مهمدی در نیمه نهایی به مصاف ژان بلنیوک قهرمان المپیک توکیو و نایب قهرمان المپیک ریو رفت و با پیروزی 3 بر 3 فینالیست شد. او در فینال به مصاف سمن نویکوف از بلغارستان می رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید