ساسو: سردار آزمون کلید ما بود/ الغسانی: بازی در این زمین آسان نبود

سرمربی تیم فوتبال شباب‌الاهلی گفت: بازی متعادلی بود. در این بازی کلیدهایی به کار بردیم که یکی از آنها استفاده از سردار آزمون و کایتاویو بود.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ پائولو ساسو، سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان در پلی‌آف لیگ نخبگان که با نتیجه ۴ بر ۱ به سود نماینده امارات تمام شد، اظهار کرد: بازی متعادلی بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم چالش‌های زیادی بود ولی توانستیم با هماهنگی خوب در دفاع و حمله پیش برویم. مهار خوب دروازه‌بانمان نیز به ما انگیزه داد. در هر بازی برای برد به میدان خواهیم رفت و قطعا مرحله بعد بازی سختی در پیش داریم.

وی افزود: در این بازی کلیدهایی به کار بردیم، از کناره‌ها استفاده کردیم و مرکز را با سه دفاع پیش بردیم.

سرمربی شباب ادامه داد: کلید دیگر این بازی استفاده از سردار آزمون و کایتاویو در کنار هم بود. به نگرش و درک متقابل برمی‌گردد و توانستیم به عنوان یک تیم خوب به پیروزی برسیم.

ساسو یادآور شد: سردار دیر به ما اضافه شده و در این ۲ سال بازی‌های منظمی نداشته ولی حضور او برای ما بسیار مهم است چه در زمین چه خارج زمین و امروز یکی از بازیکنان کلیدی ما بود. عملکرد فوق‌العاده در زمین داشت و ارتباط خوبی از لحاظ داشتن تجربه اروپایی با بازیکنان جوان برقرار می‌کند.

یحیی الغسانی، بهترین بازیکن این دیدار نیز گفت: می‌دانید، صادقانه بازی آسان نبود. سپاهان تیم قدرتمندی بود. البته تیم قدرتمندی برای آسیاست. بازی آسانی نبود. آنها گل اول را زدند. در این زمین بازی کردن آسان نیست اما به هر حال، حتی اگر زمین اینگونه باشد، تیم‌ها باید بجنگند و بازی کنند. خدا را شکر که بازی را بردیم. امیدوارم بتوانیم بازی بعدی را ببریم و به لیگ نخبگان برویم. 

او افزود: صادقانه بگویم، زمین در بهترین فرم خودش نبود اما به عنوان یک حرفه‌ای، باید بازی کنید و سازگار شوید اما فکر می‌کنم آنها به من گفتند که این آخرین بازی در این زمین است، بنابراین امیدوارم که آنها یک استادیوم خوب داشته باشند.

 الغسانی درباره سردار آزمون هم گفت: البته سردار آزمون سوپراستار است. او بازیکن بسیار خوبی است. ما چیزهای زیادی از او یاد خواهیم گرفت، به خصوص من به عنوان یک مهاجم. امیدوارم که گل های بیشتری بزند. 

 او درباره سپاهان نیز گفت: فوتبال سپاهان و ایران بسیار قوی است و بازی در مقابل آنها بسیار سخت است. ما همیشه مقابل تیم‌های ایرانی کار سختی داریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید