جماران

گریزمان؛ خبرنگار ویژه المپیک ۲۰۲۴ پاریس!

مهاجم فرانسوی مانند یک خبرنگار بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دنبال می کند.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران، آنتوان گریزمان می خواست تیم فوتبال زیر ۲۳ سال فرانسه را در بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس همراهی کند اما باشگاه اتلتیکو مادرید این اجازه را نداد. او فرصت حضور در این بازی ها را از دست داد اما اکنون به شکل دیگری المپیک را دنبال می کند. 

مهاجم فرانسوی آخرین روزهای تعطیلاتش را در کشورش سپری کرد تا از نزدیک شاهد بازی های المپیک باشد. او رقابت های راگبی، ژیمناستیک، شمشیر بازی و اسب سواری را از نزدیک تماشا کرد و در شبی که لئو مارشان، قهرمان جدید فرانسه نخستین مدال طلایش را در شنا به دست آورد در سالن حضور داشت. 

بازیکن اتلتیکو مادرید تنها بازی ها را از نزدیک تماشا نکرد. هر ورزشکار فرانسوی که در المپیک مدال کسب کند درباره اش توییت می زند. با او استفاده از ایموجی هشدار و نوشتن این کلمه، خبر از مدال برای فرانسه می دهد. سپس با استفاده از ایموجی مدال ها، به مدال کسب شده ورزشکار اشاره می کند و در آخر به تحسینش می پردازد. 

آنتوان گریزمان

گریزمان حتی زمانی که به اسپانیا بازگشت و تمریناتش را با اتلتیکو شروع کرد باز هم به توییت زدن خود ادامه داد. در استوری که همسرش منتشر کرد بازیکن شماره هفت اتلتیکو موبایل به دست در حالی که توییتش را آماده کرده است منتظر است پس از قطعی شدن مدال ورزشکار فرانسوی آن را منتشر کند. 

مهاجم فرانسوی در آخرین توییت خود که از سه مدال طلا، نقره و برنز دوچرخه سواران کشورش در فینال BMX مردان به وجد آمده بود عکسی منتشر کرد که فرزندانش پرچم فرانسه به دست در حال تماشای این رقابت در خانه بودند. درست است که گریزمان نتوانست در المپیک بازی کند اما مانند یک خبرنگار این بازی ها را پوشش می دهد. او نشان داده است که در این کار استعداد دارد. 

آنتوان گریزمان

دیدگاه تان را بنویسید