جهانبخش به فوتبال ایران نمی آید

جهانبخش اعلام کرد فوتبالش را در اروپا ادامه می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ علیرضا جهانبخش بعد از تساوی بدون گل مقابل ازبکستان در جمع خبرنگاران گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت در نیمه اول آنچه می خواستیم نشد و نوع بازی مان در نمی آمد نتوانستیم کارهای ترکیبی خوبی انجام بدهیم حریف بازی را بسته بود اما در نیمه دوم با تغییر تاکتیکی که داشتیم دو سه موقعیت خوب گلزنی به دست آوردیم که اگر توپ هایمان گل می شد شرایط بهتر می شد. می توانست بازی بهتری باشد اما موقعیت های گلزنی از دست رفت. خدا را شکر به عنوان تیم اول صعود کردیم.

جهانبخش در مورد شانس رکورددار شدن در تعداد بازی ملی و حضور در جام جهانی بعدی گفت: با افتخار برای تیم ملی بازی می کنم و تمام تلاشم را برای تیم ملی انجام می دهم هر زمانی که افتخار داشته باشم برای تیم ملی بازی کنم پیراهن تیم ملی متعلق به هیچ کس نیست و وظیفه داریم برای مردم بازی کنیم. من اردو به اردو و بازی به بازی به تیم ملی نگاه می کنم.

کاپیتان تیم ملی در مورد کیفیت بد بازی تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: نیمه دوم بازی با کیفیتی انجام دادیم و نظرات متفاوت است در نیمه اول حریف در حفظ توپ و کنترل توپ خوب بوداما در نیمه دوم ما خوب بازی کردیم هرچند با حضور هواداران قطعا باید بازی شاداب تری را ارایه می دادیم اما فقط یک روز تمرین خوب داشتیم و شرایط پروازی تیم ملی هم خوب نبود. در مورد کیفیت تیم ازبکستان هم کمتر صحبت می شود حریف تیم خوبی است.

وی در مورد پوست اندازی تیم ملی گفت: در تیم ملی زمان زیادی برای بازی و اردو نیست ولی پوست اندازی انجام می شود و نسل ما می رود و نسل بعدی می آید و ما هم هرکمکی از دستمان بر بیاید انجام می دهیم و امیدوارم بازیکنان جدیدی که می آیند کیفیت و شخصیت ملی داشته باشند.

وی در مورد بوسیدن دست مادرش گفت: این مساله خاصی نبود و پدر و مادر همیشه برایم اولویت است و باید الگوی خوبی برای جوانان باشیم.

جهانبخش در مورد جام ملت های اروپا گفت: هلند تیم خوبی است اما شانس قهرمانی برای انگلیس، فرانسه و آلمان است هلند بخاطر شرایط فنی خوب تا فینال ها می رود اما اتحاد تیمی شان خوب نیست و نمی توانند در آخر قهرمان شوند.

وی درمورد پیشنهادهای خارجی و احتمال بازگشت به لیگ برتر گفت: به لیگ برتر ایران فکر نمی کنم و پیشنهاهایی از آلمان و ایتالیا دارم و باید ببینم شرایط کدام یک بهتر است.

بازیکن اسبق داماش گیلان درمورد بقای این تیم در لیگ یک گفت: همیشه خودمان را مدیون داماش و مردم گیلان می دانم امیدوارم فصل آینده این تیم شرایط بهتری در لیگ یک داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید