گزارش جماران

روزهای عجیب تیم ملی والیبال؛ 14 باخت پیاپی در لیگ ملت ها، در آرزوی یک برد!

تیم ملی والیبال ایران در 14 بازی اخیر خود در لیگ ملت ها به پیروزی نرسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

گزارش جماران- امیررضا احمدی؛ تیم ملی والیبال ایران صبح امروز در هفتمین بازی خود در لیگ ملت های والیبال 2024، با نتیجه 3 بر 2 مغلوب بلغارستان شد تا هفتمین شکست پیاپی خود در مسابقات امسال را تجربه کند.

شاگردان پائز در حالی سومین بازی خود در هفته دوم را مقابل بلغارستان با شکست گذراندند که در مسابقات امسال رکورد 100 درصد شکست داشته اند و این آمار از سال گذشته تا کنون ادامه داشته است.

تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های 2023 با هدایت بهروز عطایی از 12 بازی 2 برد و 10 شکست داشت. شاگردان عطایی سال گذشته در هفته اول مقابل ژاپن، لهستان و اسلوونی شکست خوردند و تنها پیروزی شان مقابل چین بود. در ادامه آن ها در هفته دوم در نخستین بازی با نتیجه 3 بر 0 مقابل آلمان پیروز شدند و بعد از آن تا پایان مسابقات هیچ بردی نداشتند. به این ترتیب تیم ایران در 3 بازی از هفته دوم و 4 بازی در هفته سوم لیگ ملت های 2023، هفت شکست پیاپی را مقابل ایتالیا، آمریکا، هلند، فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا تجربه کرد و نهایتا با 11 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول شانزده تیمی مسابقات قرار گرفت.

ملی پوشان رقابت های امسال را با هدف نزدیکی به سهمیه المپیک آغاز کردند هر چند از ابتدا نیز مشخص بود کسب سهمیه سخت تر از تصور است اما حالا شاگردان پائز با 7 شکست از 7 بازی، با 2 امتیاز در بین 16 تیم، در رده پانزدهم قرار گرفته اند. تیم ملی در مسابقات امسال به ترتیب مقابل صربستان، ایتالیا، کوبا، آرژانتین، ژاپن، برزیل و بلغارستان شکست خورده است.

نکته عجیب اینکه تیم ملی والیبال ایران در 7 بازی پایانی خود در لیگ ملت های قبل و 7 بازی امسال در لیگ ملت های 2024 شکست خورده تا به این ترتیب رکورد 14 شکست پیاپی برای آن ها ثبت شود که از این نظر یک رکورد منفی و عجیب است. در واقع تیم ملی از بازی دوم خود در هفته دوم سال گذشته تا الان هیچ بردی نداشته و رکورد 14 شکست پیاپی رکوردی عجیب در کارنامه عملکرد تیم ملی والیبال در تاریخچه این مسابقات است.

ملی پوشان ایران در ادامه رقابت های امسال، صبح فردا به مصاف ترکیه خواهند رفت که می توانند در این بازی بالاخره به برد برسند و در ادامه در هفته سوم و پایانی دور مقدماتی، به مصاف آمریکا، آلمان و هلند خواهند رفت.

دیدگاه تان را بنویسید