رضایت پائز از عملکرد بازیکنان ایران مقابل برزیل!

سرمربی تیم ملی والیبال معتقد است بازیکنان یاد گرفته‌اند چگونه مانند یک تیم بازی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف برزیل به عنوان پرافتخارترین تیم جهان و لیگ ملت‌ها رفت و سه بر یک با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۳ شکست خورد.

مائوریسیو موتا پائز بعد ناکامی شاگردان مقابل برزیل درباره این مسابقه اظهار کرد: امروز چهره بهتری از تیم ایران نشان دادیم اما در لحظات حساس هنوز هم کمی شکننده هستیم.

وی تصریح کرد: مقابل تیمی مثل برزیل نباید اشتباهی کنید، حتی اگر کوچک باشد اما از چیزی که امروز دیدم خوشحالم. خصوصا چیزهایی که مربوط به استراتژی و کارهایی که انجام دادیم تا بهتر شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: بازیکنان حالا متوجه شدند که چه کاری می‌خواهیم تا با هم بر اساس استراتژی پیش برویم و مثل یک تیم باشیم. همچنین سرویس‌های امروز تیم ایران خیلی بهتر بود.

وی با بیان این‌ که تیم اول یا تیم دوم نداریم و یک تیم هستیم، گفت: همه در این پروسه مهم هستند. من هم به این موضوع به عنوان تیم دوم یا تیم اول یا تیم الف، ب و پ نگاه نمی‌کنم. مثل یک تیم می‌بینم. در مجموع فکر می‌کنم امروز خیلی خوب بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید