امیدواری سرمربی ژاپن به آینده والیبال ایران

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن توصیه کرد به نسل فعلی ایران زمان بیشتری داده شود.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ فلیپ بلین سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن درباره این دیدار گفت: پیروزی سه بر صفر مقابل ایران نتیجه خوبی بود. این بهترین بازی ژاپن نبود زیرا مشکلاتی داشتیم.

فیلیپ بلین با بیان این‌که برای تیم ایران هم بهترین بازی نبود، تصریح کرد: آمادگی این مدل بازی‌ها برای هر تیمی سخت است، چرا که بعضی از آن‌ها کمی خسته هستند. بازیکنان جوان ژاپن به تازگی مسابقات را شروع کردند و کمی با شرایط ناآشنا هستند، اما جنگنده و در حال رشد هستند.

وی در ادامه گفت: همه چیز در ست اول مسابقه با ایران بسیار زیبا بود اما ژاپن حمله‌های اول خود را در اواخر این ست از دست داد. در ست دوم تیم ایران خیلی بهتر بازی کرد اما در کل امروز در دفاع با مشکلاتی مواجه شدیم. صالحی بارها برای نیشیدا رفت و مدافع میانی ما دو یا سه بار ازسوی ایران دفاع شد. در مجموع هم دو یا سه دفاع انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن تا بیان این‌که ایران در حال تغییر نسل است، تاکید کرد: نیاز دارید که به تیم خود زمان دهید تا عمکرد خود را بروز دهند و ریتم خود را پیدا کنند. پس از این دوران فکر می کنم که ایران یکی از بهترین نمایش‌ها را در والیبال دنیا ارائه می‌دهد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید