در گفت وگو با جماران

نورمحمدی: تا وقتی VAR نباشد مشکلات باقی است/ اتفاق خوب لیگ حضور زنان تماشاگر بود

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: تا زمانی که VAR نیاورند مشکلات باقی می‌ماند. این دستگاه حتما باید وارد فوتبال ایران شود چون خیلی گل‌ها زده می‌شود و آفساید گرفته می‌شود که شاید درست نباشد.

لینک کوتاه کپی شد

رضا نور محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِماران، در خصوص قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر گفت: دیدار پایانی بازی قشنگی نبود؛ هر دو تیم خصوصاً پرسپولیس‌ خیلی استرس داشت. تیم می‌خواست به گل برسد اما کمی محتاط بازی می‌کرد که گل نخورد. در آن دقایق گل زدن لذت بخش است اما ریسک بالایی داشت ولی به این قهرمانی می‌ارزید. فکرش را می‌کردم که پرسپولیس گل بزند اما وقتی بازی به پنج دقیقه آخر می‌رسد خیلی حساس می‌شود و هزار فکر به ذهن می‌آید. مس رفسنجان هم تیمی نبود که دست و پا بسته باشد و اگر زمان بیشتر بود امکان داشت جبران کند.

او در مورد حواشی داوری در بازی پایانی پرسپولیس تصریح کرد: در مورد داوری باید بگویم تا VAR نیاورند این مشکلات باقی است چون واقعا آن موقع داوران اعتماد بنفس بیشتری خواهند داشت. داور در یک لحظه باید تصمیم بگیرد حالا یا درست یا اشتباه. VAR حتما باید وارد فوتبال ایران شود چون خیلی گل‌ها زده می‌شود و آفساید گرفته می‌شود که شاید درست نباشد.

نورمحمدی با اشاره به کلیت برگزاری این فصل از لیگ برتر گفت: لیگ قشنگی بود؛ استقلال و پرسپولیس دو قطب فوتبال ما هستند که از روز اول تا پایان در کورس قهرمانی بودند سپاهان و تراکتور  هم اضافه شدند اما در مقطعی کم آوردند. به نظر من زیبایی لیگ امسال به این بود که تکلیف قهرمانی به روز آخر کشیده شد و همان طور که دیدیم تا دقایق پایانی همه در انتظار نتیجه بودند.

او افزود: از نقاط ضعف لیگ هم اگر  بخواهم بگویم این است که فاصله بعضی تیم‌ها خیلی  زیاد شده؛ یک زمان وقتی با فولاد خوزستان یا ذوب آهن بازی می‌کردیم این تیم‌ها خیلی اذیت می‌کردند اما اکنون فاصله ایجاد شده و به نظر من بعضی تیم‌ها خیلی ضعیف تشکیل شدند؛ به عنوان مثال صنعت نفت آبادان نباید با آن همه هوادار به دسته یک سقوط کند. به نظرم اگر تیم‌ها نزدیک تر باشند بازی‌ها قشنگ تر می‌شود.

کارشناس فوتبال در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد:  اتفاق خوب کل لیگ امسال همین حضور زنان  بود وگرنه پدیده خاصی هم معرفی نشد؛  قدیم کلی استعداد بود و آخر فصل زمان نقل و انتقالات آنقدر جذاب بود که یک ماه همه درگیر بودند اما اکنون بازیکن خاصی نیست که مثلاً استقلال و پرسپولیس روی آن مانور بدهند. زمان قدیم هر سال چند بازیکن پدیده می‌دیدیم اما در این یکی دو سال بازیکن ستاره‌ای نداشتیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید