در گفت وگو با جماران

کارشناس فوتبال: حواشی داوری روی کادر استقلال تاثیر داشت/ نکونام مجبور بود مصاحبه کند

کارشناس فوتبال ایران گفت: استقلال مقابل پیکان انتحاری بازی کرد و باید در مسابقات گذشته هم همین طور عمل می‌کرد تا راحت تر قهرمانی را بدست آورد.

لینک کوتاه کپی شد

جواد شیرزاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جماران، در خصوص نایب قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: به هر حال شرایط مساعدی نبود؛ استقلال مقابل پیکان کاملا انتحاری بازی کرد و باید در مسابقات قبلی هم این طور عمل می‌کرد. موقعیت‌های زیادی خلق کرد اما متأسفانه در آخر نتیجه‌ای که باید نگرفت ای کاش در چند بازی گذشته استقلال این گونه بازی می‌کرد و فکر ‌می‌کنم راحت تر می‌توانست قهرمانی را از آن خود کند.

او با اشاره به مشکلات استقلال در این فصل از لیگ برتر  تصریح کرد: وقتی یک مجموعه از داخل با یکدیگر مشکل داشته باشند و نتوانند آن مسائل تیم خودشان را حل کنند و به رسانه کشیده شود قطعا همین داستان‌ها پیش می‌آید. استقلال از اول فصل فکر می‌کنم برای جذب بازیکن و تامین منابع مالی مشکل داشت از طرفی مدیریت هم یکدل نبود. فکر می‌کنم جواد نکونام یک جایی باید کوتاه می‌آمد و یک جایی هم باید محکم می‌ایستاد و حرف خود را می‌زد اما متأسفانه وقتی یک مجموعه و مدیر عامل با بقیه اعضا یکدل نباشند قطعا مشکلاتی هم ایجاد می‌شود.

شیرزاد افزود: در کل به نظر من استقلال شرایط مناسبی نداشت؛ یکی دو مصدومیت تیم را اذیت کرد  همچنین جذب نشدن و جدا شدن یک سری از بازیکنان نیز تأثیر گذار بود. استقلال در یک سری از مسابقات تماشاگر پسند بازی می‌کرد اما در چند بازی آخر شرایط مساعدی را که باید نداشت.

کارشناس فوتبال با بیان این که حواشی داوری در نتایج استقلال تاثیر گذاشت گفت:  من فکر می‌کنم یکی از مسائل حاشیه‌ای که در کادر فنی  استقلال تأثیر گذاشت داوری بود و تیم حق داشت؛ وقتی نکونام می‌دید راه به جایی ندارد فقط می‌توانست مصاحبه کند که همین تمرکزش را بهم می‌ریخت. به نظرم به تیم رقیب خواسته یا ناخواسته کمک‌های زیادی از سوی داوری شد که بر کسی پوشیده نیست و هیچ کس هم نمی‌تواند کتمان کند.

جواد شیرزاد همچنین با اشاره به بدون تماشاگر برگزار شدن دیدار آخر استقلال تصریح کرد: برای تیم‌های تهران در روزهای آخر مسابقات وقتی ساعت بازی‌ها همزمان باشد چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد بنابراین مدیریت باشگاه باید این مسائل را در نظر داشته باشد چون نامه می‌زنند و مثل این که مدیریت قبول کرده است.

او در پایان صحبت‌های خود گفت: فوتبال ما واقعا با سطح اول فوتبال آسیا فاصله دارد و باید حتما دنبال راهکار باشیم. العین امارات قهرمان آسیا شد چون سرمایه‌گذاری‌های خوبی در امارات و عربستان کردند و ما واقعا عقب هستیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید