هفته پایانی لیگ برتر| پیکان ۰-۲ استقلال

استقلال و نکونام به جام آهنی نرسیدند!+ویدیوی گل ها

استقلال با پیروزی مقابل پیکان نایب قهرمان لیگ برتر شد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال، بازی ها از ساعت 19 به صورت همزمان آغاز شد که استقلال مقابل پیکان 2 بر 0 پیروز شد.

استقلال که پیش از این بازی، با 64 امتیاز و یک امتیاز اختلاف با پرسپولیس در رده دوم قرار داشت، امیدوار بود بتواند با برد در این بازی و توقف پرسپولیس خود را به قهرمانی برساند اما نهایتا پرسپولیس با پیروزی 1 بر 0 موفق شد قهرمان شود.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، دانیال جهانبخش، سامان نریمان‌جهان، حامد پاکدل، فرشید اسماعیلی، علی قربانی، امیرحسین صدقی، محمد ستاری، محمد آژیر، مبین دهقان و محمدحسین فلاح

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، امید حامدی‌فر، زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

 

گزارش بازی

در دقیقه 9 استقلال سه موقعیت متوالی را به طرز عجیبی از دست داد. ابتدا ارسال حردانی را دیناروند از روی خط برگشت داد. در ادامه شوت محمدی را باز هم دیناروند دفع کرد و شوت سوم توسط بلانکو این بار به وسیله امیرحسین صدقی از روی خط دفع شد هر چند که در تصاویر تلویزیونی به نظر می رسید توپ محمدی از خط رد شده است. در دقیقه 21 حرکت ماشاریپوف از سمت چپ و ارسال این بازیکن به روی دروازه با ضربه رضاوند همراه شد که پس از برخورد توپ به مدافعان پیکان، نصیب مهرداد محمدی شد و او ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ او پس از برخورد به یکی دیگر از مدافعان، وارد دروازه شد. در ادامه و تنها یک دقیقه بعد، در دقیقه 22، پاس دیدنی زبیر نیک نفس از مرکز زمین به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن در مصاف تک به تک با دیناروند، او را دریبل زد و با یک ضربه بغل پای ساده، گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه 55 ارسال حردانی از زمین خودی به پشت مدافعان، برای مهرداد محمدی ارسال شد و محمدرضا دیناروند سنگربان پیکان که از دروازه خارج شده بود، در محاسباتش مرتکب اشتباه شد و با دست توپ را دفع کرد و داور بازی گلر را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

 

گل دوم استقلال توسط مهرداد محمدی

گل اول استقلال توسط مهرداد محمدی

نتایج آنلاین هفته سی ام
تیم نتیجه نتیجه تیم
پیکان 0 2 استقلال
استقلال خ 3 1 هوادار
ملوان 1 0 آلومینیوم
صنعت نفت 0 3 تراکتور
گل گهر 1 2 ذوب آهن
سپاهان 4 1 شمس آذر
پرسپولیس 1 0 مس 
نساجی 0 1 فولاد
 
 

IMG_20240601_210852_436

 

دیدگاه تان را بنویسید