صحبت های بازیکنان پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر

صحبت های بازیکنان پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر را اینجا بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران، تیم فوتبال پرسپولیس توانست عنوان قهرمانی نهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران را کسب کند. در ادامه اظهارنظر بازیکنان این تیم بعد از قهرمانی را می خوانید.

مسعود ریگی گفت: پرسپولیس یک تیم بسیار قدرتمند است و به همه نشان دادیم. همه شاهد بودند که مقابل استقلال خوزستان چگونه بازی کردیم و در آنجا همبستگی خودمان را به رخ همه کشیدیم.

وی تصریح کرد: این قهرمانی هم حق یحیی گل‌محمدی است و امیدوارم او دوباره به عرصه مربیگری برگردد. هواداران پرسپولیس حق دارند قهرمانی را ببینند چون لیاقت دارند.

 

علی نعمتی گفت: باید از تمامی اعضا و در راس آنها به یحیی گل‌محمدی، کریم باقری و همه بازیکنانی که مصدوم شدند و همین‌طور بازیکنانی که سرباز شدند، تبریک بگویم. هواداران پرسپولیس در این فصل سنگ تمام گذاشتند و لایق این قهرمانی بودند.

وی در خصوص، اظهار نظر جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در خصوص قهرمانی، گفت: یحیی گل‌محمدی یک فرهنگی را در تیم ما جا انداخت. سال گذشته ما ۱۰ بازی آخرمان به هیچ تیمی کاری نداشتیم و برنده و در آخر قهرمان شدیم. امسال هم همین رویه را ادامه دادیم و قهرمانی دوم پیاپی خودمان دست پیدا کردیم و به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. ما به تیم‌های دیگر کاری نداریم. استقلال تیم خوب و قابل احترامی است.

نعمتی در خصوص صحبت‌های نگران کننده بیرانوند گفت: بازی کردن در پرسپولیس این دردسرها را دارد. همه بازیکنان از کیفیت خوبی برخوردارند و امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد. هواداران این تیم لایق بهترین‌ها هستند.

 

فرشاد فرجی پس از قهرمانی پرسپولیس گفت: پرسپولیس 3 تا عقب باشد، 4 گل می‌زند. هیچ کدام از ما این شب‌ها نتوانستیم بخوابیم ولی اینکه تا دقیقه 90 تشویق کنید، نتیجه‌اش می‌شود قهرمانی. این الگوی بزرگی برای تمام تیم‌هاست. همه تیم‌ها فکر می‌کنند که پرسپولیس فقط دارد در زمین می‌برد ولی واقعیت این است که از درون رختکن و تمریناتش باعث می‌شود که قهرمان شود. این همدلی در رختکن و تلاش در تمرینات باعث قهرمانی شد. ما اکثر مصدومیت‌هایمان در تمرینات بود زیرا که همه بچه‌ها با نهایت جان تمرین کردند. این بزرگی پرسپولیس را نشان می‌دهد. ما کمتر حرف زدم و بیشتر تلاش کردیم. فوتبال به حرف زدن و کری خواندن نیست، کری برای هواداران است و فقط باید تلاش کنید که در زمین ببرید. مدافع پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا در پرسپولیس می‌ماند، گفت: برای آمدن به پرسپولیس ما خانه‌مان را فروختیم و این بستگی به این دارد که ما را بخواهند.

سروش رفیعی پس از کسب قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: به هوادران تبریک می‌گویم و به تیم خوب، بزرگ و قابل احترام استقلال هم تبریک می‌گویم و از صمیم قلب می‌گویم که یکی از دلایلی که ما امروز توانستیم به مقام قهرمانی برسیم جنگیدن با تیم خوب استقلال بود. یحیی‌گل محمدی و کریم باقری نیز در قهرمانی پرسپولیس سهم داشتند و بسیار خوشحالیم که امروز دل هواداران پرسپولیس شاد شد.

علیرضا بیرانوند پس از کسب مقام قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: به هواداران عزیز پرسپولیس تبریک می‌گویم و خیلی خوشحال هستم و ممنون خداوند هستم. امروز دیدید که چقدر هواداران پرسپولیس قلب پاکی دارند و دشمن شاد نشدند و در مقابل تیم شریف مس رفسنجان به مقام قهرمانی رسیدیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه «بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان با شرافت بازی کردند،» عنوان کرد: این جامی که الان دست پرسپولیس است جام «با شرفی» است چون تمام تیم‌ها زحمت کشیدند و شرف داشتند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وحید امیری نیز گفت: امروز وحید امیری آمد و تیم ما را قهرمان کرد.

 

عیسی آل کثیر، مهاجم تیم پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل مس رفسنجان بود و استری زیادی داشتیم که طبیعی هم بود. اما خوشبختانه قهرمانی را گرفتیم و هواداران شاد شدند.  بازیکنان و تیم مس رفسنجان بهترین بازی خود را کردند و تیم قابل احترامی هستند. با این حال خوشحالیم که با گل گولسیانی پیروز شدیم و قهرمانی را کسب کردیم. به هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه سربلند باشند. 

 

وحید امیری هافبک تیم پرسپولیس گفت: ابتدا از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم. هواداران ما در این فصل سختی زیادی کشیدند و تیم ما فراز و نشیب زیادی داشت اما در نهایت به چیزی که حقش بود رسید. امیدوارم همه از این قهرمانی لذت ببرند. این یک تحفه ناقابل از طرف ما برای هواداران بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای ماندن در پرسپولیس با این تیم به توافق رسیده است؟ اظهار کرد: به دلیل شرایط حساس و نزدیک هفته‌ها پایانی لیگ برتر همه چیز را به بعد از مسابقات موکول کردیم. اگر لایق باشیم می‌مانیم اگر هم نشد تصمیم باشگاه است. 

 

 محمد خدابنده لو پس از کسب مقام قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: ۸۵ دقیقه حرص خوردیم، خیلی روی نیمکت شرایط سخت بود و خوشحالیم که قهرمان شدیم و جام قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنیم. یک روز روی سکوها بودم و امروز اینجا در ورزشگاه آزادی هستم و با پرسپولیس به مقام قهرمانی رسیدم. در سخت‌ترین شرایط به پرسپولیس آمدم و این لطف خداوند بود که امروز قهرمان شدیم و خوشحالم که تلاش‌هایم نتیجه داد.

 

مرتضی پورعلی‌گنجی پس از برتری پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و کسب مقام قهرمانی لیگ‌برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: پس از یک فصل سخت توانستیم صدر جدول را به دست بیاوریم. خوشحالیم که امروز توانستیم قهرمان شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

 

گئورگی گولسیانی پس از قهرمانی پرسپولیس در خصوص اینکه گل قهرمانی سرخ‌پوشان را به ثمر رساند، گفت: من یک مصدومیتی داشتم و به بچه‌ها ولی اضافه شدم زیرا که باید به بچه‌ها امشب کمک می‌کردم. مصدومیتم طوری بود که باید روی آینده‌ام ریسک می‌کردم زیرا که شاید روی مسابقات یورو تاثیر می‌گذاشت.بی‌نهایت خوشحالم که امشب اتفاقی که می‌خواست رخ داد و این مردم و طرفداران پرسپولیس خوشحالند.گولسیانی در انتها گفت که پرسپولیس تیم شماره یک است.

 

دانیال اسماعیلی فر پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: از همه پیشکسوتان و کسانی که ما را حمایت کردند، تشکر می‌کنم و یک تبریک ویژه می‌گویم به یک نفر که امروز جایش خالی است و آن هم یحیی گل محمدی است. او به عنوان یکی پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال ایران، جایش پیش ما خالی است. همه ما برای قهرمانی تلاش کردیم ولی هیچکس به اندازه گل محمدی فداکاری نکرد. همیشه فداکاری به ماندن نیست. برخی اوقات رفتن است و با رفتنش باعث قهرمانی ما شد.پرسپولیس هیچ وقت برای قهرمان شدن نمی‌جنگد، برای نگه داشتن قهرمانی می جنگد.

 

امید عالیشاه گفت: باید ابتدا از یحیی گل‌محمدی و کریم باقری تشکر کنیم. در نهایت هم اوسمار ویرا تیم را تحویل گرفت و به بهترین شکل فصل را تمام کرد. این تیم زمانی قهرمان شد که هواداران در بازی با استقلال خوزستان تحمل کردند تا بازی با پیروزی تیم ما به پایان برسد. این هواداران لیاقت و استحقاق قهرمانی را داشتند و مبارک‌‎شان باشد. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. امسال کسب قهرمانی برای شخص بنده مضاعف اهمیت داشت. همیشه برای هواداران تیم رقیب احترام قائل هستم اما قشنگ نیست همیشه با مصاحبه کردن به دیگران تهمت بزنیم یا توپ را به زمین کس دیگری اندازیم.

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: درست نیست فقط بخواهید با مصاحبه کردن، دیگران را تحت فشار بگذارید و تیم‌تان را قهرمان کنید. امیدوارم دیگر چنین مصاحبه‌هایی در فوتبال ایران نبینیم. البته بازهم می‌گویم بحث هواداران استقلال جدا است. شرایط به شکلی پیش رفت که مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی و برخی بازیکنان جوان که می‌توانستند به ما کمک کنند، در این راه مصدوم شدند. امیدوارم هرچه سریع‌تر قرارداد آنها تمدید شود و شرایط جوری پیش برود که کنار خودمان باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید