نویدکیا بی اعتنا به صدر و قعر

سرمربی تیم مس رفسنجان می گوید برای او تفاوتی ندارد چه تیمی عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست می آورد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پس از بازی مس رفسنجان و استقلال خوزستان گفت: به تیم حریف تبریک می‌گویم به خاطر 3 امتیازی که از ما گرفتند. ما یک نیمه اول خیلی بد داشتیم. وقتی در خانه 3 گل آن هم زمانی که یک گل جلو بودیم، عقب بیفتیم یعنی در ساختار دفاعی خیلی مشکل داریم. باید در مورد این بازی خیلی فکر کنیم، نقاط تاریک خیلی زیادی در نیمه اول داشتیم که برای خودِ من هم خیلی جالب بود که ممکن است انقدر بتوانیم اشتباه کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی بهتری ارائه کردیم ولی در خلق موقعیت موفق نبودیم. موقعیتی هم به تیم حریف ندادیم غیر از اینکه سعی کردند از ضد حملات استفاده کنند. در کل روز بدی بود و از همه هواداران معذرت می‌خواهم. این بازی یک آلارم (هشدار) خوبی برای ما بود. باخت امشب نیز تقصیر من است و وظیفه من است که تیمم را از لحاظ فیزیکی و انگیزشی بالا بیاورم. امیدوارم که بازی‌ بعدی را منظم‌تر و با ذهنیت بهتر بازی کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص اینکه انگیزه بازیکنان تیمش کمتر بود،‌ گفت: این مسائل همه تقصیر من است. باید به استقلال خوزستان تبریک گفت. هم به خاطر برد و هم به خاطر نمایشی که در نیمه اول از خودشان نشان دادند. جسورانه بازی کردند. اینکه شما می‌گویید به خاطر جام حذفی بازیکنان انگیزه ندارند به من برمی‌گردد که من نتوانستم تیمم را از لحاظ ذهنی بالا بیاورم. این برد می‌توانست ما را 2-3 پله بالا بیاورد.

محرم نویدکیا در خصوص بازی پایانی مقابل پرسپولیس گفت: برای من هیچ فرقی نمی‌کند که کدام تیم قهرمان می‌شود یا از آن طرف برای من فرقی نمی‌کند کدام تیم می‌تواند سقوط کند. برای من مهم این است که تیمم با کیفیت بالا بازی کند. با نظم و انضباط خوب بازی کند. متاسفانه امروز مقابل استقلال خوزستان خوب نبودیم. اگر بخواهیم مثل امروز بازی کنیم، قطعاً‌به مشکل برخواهیم خورد. برای همین باید در این مورد بازی فکر کنیم و ببینیم چه مشکلاتی داشتیم.

وی ادامه داد: من اگر بخواهم اینجا بهانه بیاورم، خیلی می‌توانم بهانه بیاورم. اینکه تیمم با اتوبوس به انزلی رفته است ولی این مسائل از دیدِ من همه‌اش بهانه است. شاید خیلی‌ها برایشان لذت بخش باشد که این حرف‌ها را بزنند تا مسئولیت را از روی دوششان بردارند ولی من اصلا اعتقادی به این مسائل ندارم.

نویدکیا در خصوص اینکه مسئولان شهرستان به تمرین مس آمدند و آیا می‌شود نگرش مثبت داشت، گفت: نمی‌دانم. در فوتبال حرف زدن راحت است. فکر می‌کنم وظیفه همه است که از این تیم مراقبت کنند.

دیدگاه تان را بنویسید