شمس آذر ۱-۳ پرسپولیس

پرسپولیس یک هفته تا قهرمانی؛ سایه سرخ بر جام + ویدیوی گل ها

پرسپولیس با پیروزی مقابل شمس آذر قزوین یک هفته مانده به پایان لیگ صدرنشینی خود را در لیگ تثبیت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گزارش جماران؛ در هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس که با 62 امتیاز هفته قبل صدر را از استقلال گرفت در قزوین به مصاف شمس آذر رفت و با پیروزی 3 بر یک مقابل این تیم در رده بندی 65 امتیازی شد.  بازی پایانی شاگردان اوسمار مقابل مس رفسنجان در تهران است.

در مهم ترین بازی همزمان نیز استقلال 61 امتیازی در ورزشگاه آزادی پذیرای گل گهر سیرجان بود و با تک گل روزبه چشمی رقیب را شکست داد تا همچنان امیدش برای کسب عنوان قهرمانی زنده بماند. استقلال در هفته آخر روز شنبه 12 خرداد با پیکان دیدار می کند.

 

دیدار پرسپولیس - شمس‌آذر به خاطر مشکل در نورافکن ورزشگاه با 20 دقیقه تاخیر برگزار شد. این موضوع باعث شد که مسابقه استقلال - گل‌گهر هم با 20 دقیقه تاخیر و در ساعت 20:20 شروع شود.

شمس آذر: علیرضا جعفرپور، محسن طرهانی، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی، امیرمسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق بوصبیح، هومن ربیع زاده و علی آزادمنش

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آلکثیر.

 

گزارش بازی

بازی با سرعت بالایی شروع شد هرچند دو تیم اشتباهات زیادی در پاسکاری داشتند. اولین موقعیت را دقیقه 6 شمس آذر روی کرنر ایجاد کرد اما شاگردان دقیقی با واکنش بیرانوند از رسیدن به گل بازماندند.  دقیقه 19 اورونوف روی پاس خوب آل کثیر دروازه جعفرپور را باز کرد. روی این صحنه مدافع شمس آذر اشتباه مهلکی انجام داد. تیم میزبان روی ارسال ها خطرناک ظاهر شد و توپ های زیادی روی دروازه بیرانوند ارسال کرد. دقیقه 51 شمس آذر مزد بازی هجومی خود را گرفت و با ضربه سر نسایی به گل رسید تا بازی به تساوی برسد. روی پاس ترابی در عمق ریگی در دقیقه 55 توانست گل دوم پرسپولیس را بزند. عالیشاه دقیقه 67 روی یک ضربه ایستگاهی دروازه حریف را تهدید کرد اما توپ او به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. دقیقه 90 مهدی ترابی روی ضربه شروع مجدد با اشتباه دروازه بان شمس آذر گل سوم را زد.

 

نتایج هفته بیست و نهم (نیمه اول)
تیم نتیجه نتیجه تیم
فولاد 2 2 پیکان
هوادار 0 5 نساجی
استقلال 1 0 گل گهر
آلومینیوم 0 1 سپاهان
شمس آذر 1 3 پرسپولیس
مس 2 3 استقلال خ
تراکتور 3 1 ملوان
ذوب آهن 2 1 صنعت نفت

Untitled

 

 

 

 

پرسپولیس

پرسپولیس شمس آذر قزوین

پرسپولیس

پرسپولیس شمس آذر قزوین سروش رفیعی

پرسپولیس شمس آذر قزوین عیسی آل کثیر

پرسپولیس شمس آذر قزوین گئورگی گولسیانی

 

 

دیدگاه تان را بنویسید