جماران

انتخابی حسن یزدانی و کامران قاسمپور؟ هنوز ادامه دارد!

بر خلاف اخبار ضد و نقیض، به نظر می رسد کامران قاسمپور همچنان گزینه روی نیمکت برای جایگزینی حسن یزدانی یا رقابت انتخابی با اوست.

لینک کوتاه کپی شد

گزارش جماران؛ امیررضا احمدی: طی ماه های اخیر اخبار مختلفی درباره رقابت حسن یزدانی و کامران قاسمپور، دو مدعی کشتی آزاد ایران در وزن 86 کیلوگرم منتشر و حواشی مختلفی ساخته شد. کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد و مسئولان فدراسیون کشتی نیز بارها اعلام کردند که حسن یزدانی گزینه اصلی حضور در المپیک پاریس در وزن 86 کیلوگرم است. به همین دلیل قرار شد یزدانی به تورنمنت رنکینگ مجارستان اعزام شود و در صورت اطمینان کادرفنی از سلامت کتف او پس از دوران نقاهت، یزدانی مستقیم راهی المپیک شود.

در بازه یک ماهه اخیر یزدانی به اردو ملحق نشد و تمرینات کشتی اش را در جویبار برگزار کرد و همچنان اخبار درباره اعزام او به عنوان تنها نماینده ایران در وزن 86 کیلوگرم به مجارستان بود اما روز گذشته خبری منتشر شد که شائبه ها درباره برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور را تقویت کرد.

مراد محمدی، مدیرفنی کشتی آزاد مازندران در گفت و گویی با تسنیم گفته بود که وقتی به اردوی تیم ملی در شهرستان نور سر زده، مهدی تقوی مربی تیم ملی و کامران قاسمپور در اردو نبوده اند که مشخص شده آن ها برای گرفتن ویزای ایتالیا به سفارت رفته اند. از طرفی خود قاسمپور نیز طی روزهای گذشته، بعد از مدت ها سکوت خود را شکست و اعلام کرد هرجا کادرفنی بخواهد او در وزن 86 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت. همین موضوع نشان می دهد که کادرفنی قصد دارد کامران قاسمپور را در وزن 86 کیلوگرم و در جام ساساری ایتالیا محک بزند تا همچنان خیالش از بابت یک ذخیره مطمئن برای یزدانی، راحت باشد.

در واقع پیش از این به نظر می رسید کادرفنی ابتدا یزدانی را در مجارستان محک می زند و در صورت عملکرد مناسب، او راهی پاریس می شود اما حالا این خبر نشان می دهد کادرفنی کشتی آزاد قصد ریسک ندارد؛ بلکه آن ها می خواهند به موازات حضور یزدانی در مجارستان، قاسمپور را نیز در 86 کیلوگرم محک بزنند تا شرایط او را بسنجند و در ادامه برای مشخص شدن نفر نهایی کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس و در وزن 86 کیلوگرم تصمیم گیری کنند.

دیدگاه تان را بنویسید