جماران

اعترافات ذهن غیرحرفه ای مهدی طارمی!

طارمی در حالی عملکرد ضعیفش در پورتو را ناشی از مشغول بودن ذهنش به جام ملت های آسیا عنوان کرد که در این رقابت ها نیز نتوانست در حدواندازه یک ستاره در ترکیب تیم ملی ظاهر شود.

لینک کوتاه کپی شد

گزارش جماران؛ شبنم روحی: مهدی طارمی برای پیوستن به اینترمیلان ایتالیا از جمع بازیکنان پورتو جدا شد و حالا باید در سری A ایتالیا توپ بزند. او در پایان دیدار تیمش در فینال جام حذفی در مصاحبه خداحافظی اش اظهارنظر عجیبی انجام داد که دست کمی از صحبتش درباره حذف ایران از جام ملت ها نداشت! (اظهارنظر او را اینجا بخوانید)

طارمی درباره علت اینکه در فصل 24-2023 درخشش فصول گذشته را نداشت گفت: امسال جام ملت های آسیا را داشتم و ذهنم در آنجا بود. من از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

این صحبت ها توسط کسی که قرار است در یکی از بزرگترین تیم های ایتالیا و حتی اروپا بازی کند کاملا عجیب و غیرحرفه ای است. چطور می شود بازیکنی که سال ها در اروپا بازی می کند چنین توجیهی را برای عملکرد ضعیفیش در باشگاه بیان کند. کدام یک از بازیکنان حاضر در جام ملت ها و یا حتی جام جهانی 2022 قطر که آن هم در میانه فصل برگزار شد برای تشریح علت ناکامی و ضعف خود چنین دلیلی را آوردند؟

اما نکته قابل توجه دیگر هم این است که مهدی طارمی حتی در ترکیب تیم ملی در جام ملت های آسیا هم تمرکز لازم را نداشت و نه تنها در بازی مقابل سوریه کارت قرمز بد موقع و دردسرسازی گرفت بلکه در دیدار نیمه نهایی مقابل قطر نیز یکی از بدترین بازیکنان زمین بود. طارمی در کل مسابقات نتوانست در حدواندازه های مورد انتظار ظاهر شود و یک ستاره خاموش در ترکیب تیم ملی بود.

ضعف و افت مهدی طارمی نه به خاطر جام ملت ها بلکه از ابتدای فصل و آن هم به خاطر دغدغه فکری اش جهت انتخاب تیم جدید بود. او در نقل و انتقالات تابستانی درگیر مذاکرات با آث میلان بود و در حالی که گفته می شد کار انتقالش تمام شده اما به خاطر درخواست پول بیشتر همه چیز لغو شد.

اگر ادعای طارمی مبنی بر معطوف شدن ذهنش به جام ملت های آسیا هم درست باشد این نشان دهنده تفکر غیرحرفه ای او است که هنوز نتوانسته بر شرایط روحی و روانی خود مسلط شود.

دیدگاه تان را بنویسید