ویدیو| حمله عجیب بازیکن استقلال به یک ذوب آهنی به خاطر تلافی؟!

در پایان دیدار استقلال و ذوب آهن که با برتری و صدرنشینی آبی پوشان پایتخت به پایان رسید امید حامدی فر بازیکن استقلال بعد از سوت پایان بازی به مهرداد رضایی بازیکن ذوب آهن حمله کرد! رضایی در بازی رفت نیز حواشی با استقلالی ها داشت و حامدی فر استوری توهین آمیزی نیز خطاب به او منتشر کرده بود.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران و به نقل از ورزش سه؛ امید حامدی‌فر در انتهای بازی استقلال و ذوب آهن درگیری عجیبی با مهرداد رضایی بازیکن ذوب آهن ایجاد کرد و اقدامی تلافی‌جویانه نسبت به حواشی ایجاد شده در بازی بازی رفت داشت.

در حالی که بازیکنان و هواداران استقلال در حال خوشحالی و جشن پیروزی بزرگ مقابل ذوب آهن بودند، حامدی‌فر پس از اینکه مهرداد رضایی را دید با سرعت بالایی به سمت او آمد و بی‌هوا با شدت زیادی او را نقش بر زمین کرد و پس از آن بالا سر او قرار گرفت و جملاتی هم به او خطاب کرد.

علت این درگیری به حواشی بازی رفت و منتشر شدن ویدیویی بر می‌گردد که مهرداد رضایی پس از تنه زدن به حامدی‌فر او را  با لحن خاصی خطاب می‌کند و انتشار این کلیپ در فضای مجازی حواشی زیادی ایجاد کرده بود، حامدی فر در بازی برگشت در اقدامی تلافی‌جویانه این صحنه را جبران کرد و حواشی عجیبی را به وجود آورد.

بازیکنان استقلال و اعضای تیم ذوب آهن که در نزدیکی صحنه حضور داشتند سعی کردند حامدی‌فر را از صحنه دور کنند و اجازه ندهند تا مهرداد رضایی به سمت او برود تا این درگیری خیلی زود به پایان برسد.

اتفاقی که حامدی‌فر در این صحنه رقم زد تحت تاثیر و اتفاقات مسابقه نبود و مشخص است که پیش از شروع مسابقه دنبال درگیری و برخورد با مهرداد رضایی بازیکن تیم ذوب آهن بوده است!

 

دیدگاه تان را بنویسید